Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

Увага!

Засідання громадської ради при Охтирській районній державній адміністрації, що було заплановане на 12 червня 2015 року перенесено та відбудеться 19 червня 2015 року о 10 годині (м. Охтирка, вул. Київська, 1, зал засідань)

 

ОГОЛОШЕННЯ

12 червня 2015 року о 10 годині (м. Охтирка, вул. Київська, 1, зал засідань) відбудеться засідання громадської ради при Охтирській районній державній адміністрації.

На порядок денний виноситься питання: «Про належне забезпечення діяльності освітніх закладів Охтирського району».

ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: СЬОГОДНІ, ЯК НІКОЛИ МИ ПОВИННІ ПІДТРИМУВАТИ ПАТРІОТИЗМ ГРОМАДСЬКОСТІ ДО НАШОЇ КРАЇНИ

Сьогодні в приміщенні Охтирської міської ради відбувся спільний міськрайонний «круглий стіл» з питань мобілізації та патріотичних настроїв населення за участю керівництва району, силових структур, учасників антитерористичної операції, волонтерів та громадськості.

«З метою підтримки мобілізації та патріотичних настроїв населення ми сьогодні, як ніколи повинні чітко і прозоро вести роз’яснювальну роботу серед громадськості." - зазначив керівник апарату райдержадміністрації Володимир ГУЦЬ під час засідання.

ОГОЛОШЕННЯ

19 березня 2015 року о 14 годині в залі засідань Охтирської міської ради (м.Охтирка, вул. Жовтнева, 11 (2 поверх)) відбудеться засідання у форматі «круглого столу» з питань мобілізації та підтримки патріотичних настроїв громадськості  на Охтирщині.

Запрошуємо всіх зацікавлених осіб взяти участь у заході.

ТУРИЗМУ НА ОХТИРЩИНІ БУТИ!

На цьому наголошено учасниками сьогоднішнього засідання «круглого столу», що відбувся за темою «Розвиток туризму в Охтирському районі».

У заході взяли участь представники районної влади, члени громадської ради при Охтирській районній державній адміністрації, клубні працівників району, громадськість.

Учасники круглого столу обговорили перспективи та проблемні питання розвитку туризму в Охтирському районі. Зокрема акцентували увагу на чинниках, що стримують його розвиток: відсутність підтвердженого попиту, недостатній розвиток інфраструктури, відсутність реклами.