Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ПРО ПОРЯДОК РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ ПРО КОРУПЦІЮ, ВНЕСЕНИМИ ВИКРИВАЧАМИ ЙШЛОСЯ НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ (2)

Під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провела тимчасово виконуюча обов’язки голови Наталія Окрайченко, головний спеціаліст з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами  Микола Покровський роз’яснив норми законодавства щодо викривачів корупції

За його словами 1 січня 2020 року набув чинності Закон «Про внесення змін до закону України «Про запобігання корупції» щодо викривачів корупції». 

МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ДЕТАЛЬНО РЕГЛАМЕНТУЄ ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З КОНФЛІКТОМ ІНТЕРЕСІВ НА ПУБЛІЧНІЙ СЛУЖБІ ТА ЙОГО ВРЕГУЛЮВАННЯМ

Про заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів у державних службовців та врегулювання у разі його виникнення йшлося під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провів керівник апарату Володимир Гуць

За словами головного спеціаліста з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації Миколи Покровського, якщо виникненню потенційного або реального конфлікту інтересів запобігти не вдалося, першочерговим кроком осо­би має бути інформування про цей факт не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї відповідного конфлікту інтересів. 

НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕННЯ УМОВ УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ, Є НЕОБХІДНОЮ ПЕРЕДУМОВОЮ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АПАРАТУ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Про це йшлося на нараді, яку провів керівник апарату райдержадміністрації Володимир Гуць, де було обговорено фінансово-правові питання у сфері забезпечення діяльності апарату райдержадміністрації

У ході проведення заходу було проаналізовано стан виконання договорів, укладених протягом 2020 року.  У цілому, за результатами проведення наради керівником апарату було наголошено про необхідність вжиття заходів юридичною службою та відділом фінансово-господарського забезпечення та управління персоналом апарату Охтирської районної державної адміністрації щодо недопущення порушення умов укладених договорів, що є необхідною передумовою для забезпечення діяльності апарату Охтирської районної державної адміністрації та забезпечення необхідних умов праці державних службовців.  

СТАН ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НА НАЛЕЖНОМУ РІВНІ

Про це йшлося під час підбиття підсумків за результатами проведеної планової перевірки стану виконавської дисципліни в управлінні соціального захисту населення

За словами керівника апарату райдержадміністрації Володимира Гуця у період з 17 по 18 серпня 2020 року завідувачем сектора контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації Аллою Семененко, з метою забезпечення високої ефективності та дотримання строків виконання завдань, визначених актами законодавства та дорученнями, розпорядчими документами голів обласної та районної державних адміністрацій проведено планову перевірку стану виконавської дисципліни в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: КОЖЕН НА СВОЄМУ МІСЦІ МИ ВИСТУПАЄМО ЛАНКОЮ, ЩО ПОЄДНУЄ ВЛАДУ І НАРОД

Такими словами привітав державних службовців Охтирської райдержадміністрації керівник апарату Володимир Гуць

«Кожен на своєму місці ми виступаємо ланкою, що поєднує владу і народ, формуємо ефективну систему державного управління, яка повинна стати мобільною, гнучкою, реагувати на запити сучасного суспільства, забезпечувати умови для поліпшення життя народу. 

More Articles...

  1. ПРИВІТАННЯ ТИМЧАСОВО ВИКОНУЮЧОГО ОБОВ’ЯЗКИ ГОЛОВИ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ НАТАЛІЇ ОКРАЙЧЕНКО З ДНЕМ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
  2. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: УКРАЇНОЮ ЗА 27 РОКІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ПРОЙДЕНО НЕМАЛИЙ ШЛЯХ У НАПРЯМКУ ВИРОБЛЕННЯ СВОЇХ ПІДХОДІВ ДО ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ
  3. ДОВІДКУ ПРО СУМИ ВИПЛАЧЕНИХ ДОХОДІВ ТА УТРИМАНИХ ПОДАТКІВ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ КАБІНЕТІ
  4. МИКОЛА ПРОКРОВСЬКИЙ: СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ПОВИННА СТАТИ ЕФЕКТИВНИМ МЕХАНІЗМОМ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ В ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ
  5. У 2019 РОЦІ НА ВЕБ –САЙТІ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ БУЛО РОЗМІЩЕНО 2827 ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
  6. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ
  7. ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ ДОКУМЕНТООБІГУ ТА КОНТРОЛЮ АПАРАТУ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ У 2019 РОЦІ ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС АПАРАТНОЇ НАРАДИ
  8. ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ
  9. ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
  10. В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ РОЗПОЧАТО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СЛУЖБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ