Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

Запобігання проявам корупції

Інформацію оновлено 22.02.2021

Нормативно-правова база

План заходів, спрямованих на запобігання корупції. Антикорупційна програма

Повідомити про корупційне правопорушення

Аналітична та звітна інформація

Роз’яснення з питань застосування норм антикорупційного законодавства

До уваги представників громадськості та експертів

Терміни визначені Законом України "Про запобігання корупції-" 


 

Шановний відвідувачу!

 

Якщо Вам стали відомі факти порушення антикорупційного законодавства працівниками апарату райдержадміністрації або установ, що належать до сфери її управління за наявності обгрунтованого переконання, що інформація є достовірною, а саме:

  • отримання посадовцем неправомірної вигоди (хабар, подарунок, якісь преференції тощо);
  • використання посадовцем будь-якого державного чи комунального майна, або коштів в приватних інтересах;
  • конфлікт інтересів;
  • порушення обмеження спільної роботи близьких осіб;
  • недотримання обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності;
  • порушення правил етичної поведінки;
  • неподання, або подання неправдивої декларації особою, яка зобов’язана декларувати свої доходи і видатки;
  • надання керівництвом незаконних доручень, або будь-які інші неправомірні діяння в антикорупційній сфері, Ви маєте змогу повідомити на "лінію довіри" за телефоном: (05446) 2-21-50 або електронною поштою за адресою:                        This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Інформація на "лінію довіри" може надаватися також анонімно. Анонімне повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства підлягатиме розгляду, якщо зазначена в ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, підкріплені доказами, які можуть бути перевірені.

Відповідно до частини першої статті 53 Закону України "Про запобігання корупції" особа, яка надає допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривач), - це особа, яка за наявності обгрунтованого переконання, що інформація є достовірною, повідомляє про порушення вимог цього Закону іншою особою. Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривачі), перебувають під захистом держави. Анонімне повідомлення про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" підлягає перевірці у термін не більше п’ятнадцяти днів від для його отримання. Якщо у вказаний термін перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують термін розгляду повідомлення             до тридцяти днів       від дня його         отримання.

Анонімне повідомлення не може розглядатись як звернення громадян відповідно до Закону України "Про звернення громадян", а тому його надання не обумовлює обов’язкової підготовки відповіді заявнику. Надана Вами інформація використовуватиметься керівництвом Укрдержархіву, як джерело для прийняття рішення щодо необхідності проведення перевірки або іншого реагування відповідно до Закону України "Про запобігання корупції"'.

Повідомлення завідомо неправдивих відомостей тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.



НАВЧАННЯ УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

11 червня 2021 року уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції апарату Охтирської районної державної адміністрації Ольга ЗАГРЕБЕЛЬНА взяла участь у дистанційному навчанні на тему: «Діяльність антикорупційних уповноважених»

        Захід проведений відділом з питань запобігання та виявлення корупції Сумської обласної державної адміністрації.

НЕ НАЛЕЖНА ПІДГОТОВКА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ ДО АПАРТНОЇ НАРАДИ НЕ ЗАЛИШИЛАСЯ ПОЗА УВАГОЮ ЛЕОНІДА КЛИЗУБА

Сьогодні, 7-го червня, відбулася апаратна нарада при голові райдержадміністрації Леонідові КЛИЗУБУ. На порядок денний було винесено три питання: про роботу Охтирського управління Головного управління Держпродслужби  в Сумській області в 2021 році, про внесення змін до Порядку призначення житлових субсидій населенню Охтирського району та про етику поведінки державного службовця

По першому питанню доповідала Ярослава ДАВИДОВА - начальник Охтирського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, яка поінформувала керівництво району про готовність закладів освіти до проведення оздоровчої кампанії. 

ДОТРИМАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В ОХТИРСЬКОМУ РАЙОНІ

04 червня 2021 при першому заступнику голови Охтирської районної державної адміністрації Павлу РОЖЕНКУ, проведено семінар-нараду з відповідальними особами з питань запобігання корупції  органів місцевого самоврядування Охтирського району, у ході якої надано методичні рекомендації з питань  дотримання антикорупційного законодавства      

Під час семінар-наради начальник відділу з питань управління персоналом, запобігання та виявлення корупції апарату Охтирської районної державної адміністрації Світлана ЯРОШЕНКО разом з уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції апарату Охтирської районної державної адміністрації Ольгою ЗАГРЕБЕЛЬНОЮ надали роз’яснення з актуальних питань:

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЗАПОБІГАННЯ І ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ, В ОХТИРСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

24 травня 2021 при заступнику голови Охтирської районної державної адміністрації Олександру ПАНОВУ, за участі керівника апарату Охтирської райдержадміністрації  Лариси ГРИГОРЕЦЬ проведено нараду з керівниками структурних підрозділів Охтирської районної державної адміністрації, у ході якого розглянуто питання щодо обмежень, спрямованих на запобігання і протидію корупції та відповідальність за корупційні правопорушення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»

МІЖНАРОДНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА КОНВЕНЦІЯ ООН ПРОТИ КОРУПЦІЇ: ДО ЧОГО ТУТ УКРАЇНА?

Зараз  багато пишуть про те, що антикорупційна система створена на основі світових практик та відповідає міжнародним стандартам у сфері антикорупції

Тому розповідаємо більше про міжнародні стандарти.

У середині 1990-х років абсолютна більшість країн у світі визнали, що корупція є глобальною проблемою. З того часу у сфері  запобігання корупції активно працюють регіональні та глобальні міжурядові організації.

ПОПРИ РІШЕННЯ КСУ, УПОВНОВАЖЕНІ ОСОБИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ ЗАЛИШАЮТЬСЯ ВАЖЛИВИМ ЕЛЕМЕНТОМ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УКРАЇНІ – НАЗК

27 жовтня 2020 року Конституційний Суд України (КСУ) визнав неконституційними певні статті Закону України «Про запобігання корупції», тим самим позбавив антикорупційних уповноважених можливості перевіряти своєчасність подачі декларацій та організовувати службові розслідування  

Попри це уповноважені особи залишаються важливим елементом антикорупційної системи в Україні. Законодавчі підстави функціонування інституту уповноважених осіб, передбачені ст. 13-1 Закону, не змінилися.

ОСНОВОЮ АНТИКОРУПЦІЇ ТА НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ КУЛЬТУРИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Є ПРИНЦИП ДОБРОЧЕСНОСТІ

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) продовжує працювати для підвищення стандартів доброчесності в Україні та нагадує про необхідність її дотримання

Суть принципу доброчесності полягає в тому, аби дії державного службовця були спрямовані на захист публічних інтересів, а здійснення наданих йому повноважень має превалювати над приватними інтересами.

ГОЛОВА НАЗК ПОЯСНИВ, ЧОМУ КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ СКАСУВАВ СТАТТЮ 366–1 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ

За менше, ніж 5 місяців Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) розпочало понад 1000 перевірок та встановило недостовірних відомостей у деклараціях на майже 500 млн грн

Результати роботи НАЗК та інших антикорупційних органів — це одна з причин, чому Конституційний Суд України (КСУ) завдав нищівний удар антикорупційній системі своїм рішенням.

ОДНИМ ІЗ КЛЮЧОВИХ ПРИНЦИПІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Є ПРИНЦИП ПОЛІТИЧНОЇ НЕУПЕРЕДЖЕНОСТІ

25 жовтня 2020 року в Україні відбудуться чергові місцеві вибори. Нині триває виборчийпроцес, тому необхідно пам’ятати, що відповідно до статті 25 Закону України «Прозапобігання корупції» державним службовцям забороняється займатися іншою оплачуваноюдіяльністю

З метою недопущення порушення вимог антикорупційного законодавства нагадуємо про забезпечення політичної неупередженості держслужбовців та дотримання ними етичної поведінки. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 4 Закону України «Про державну службу»

More Articles...

  1. ПРО ВИМОГИ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО СУМІСНИЦТВА ТА СУМІЩЕННЯ ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС АПАРАТНОЇ НАРАДИ
  2. ПРО ПОРЯДОК РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ ПРО КОРУПЦІЮ, ВНЕСЕНИМИ ВИКРИВАЧАМИ ЙШЛОСЯ НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ (2)
  3. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ФАКТИ КОРУПЦІЙНИХ АБО ПОВ’ЯЗАНИХ З КОРУПЦІЄЮ ПРАВОПОРУШЕНЬ, МОЖЕ БУТИ ЗДІЙСНЕНЕ ПРАЦІВНИКОМ ВІДПОВІДНОГО ОРГАНУ АНОНІМНО
  4. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: УКРАЇНОЮ ЗА 27 РОКІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ПРОЙДЕНО НЕМАЛИЙ ШЛЯХ У НАПРЯМКУ ВИРОБЛЕННЯ СВОЇХ ПІДХОДІВ ДО ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ
  5. МИКОЛА ПРОКРОВСЬКИЙ: СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ПОВИННА СТАТИ ЕФЕКТИВНИМ МЕХАНІЗМОМ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ В ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ
  6. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ
  7. ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ
  8. ПРО ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС «КРУГЛОГО СТОЛУ»
  9. НОРМАМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА НЕ ВСТАНОВЛЕНІ ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ОСІБ, УПОВНОВАЖЕНИХ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ЩОДО РОЗПОРЯДЖЕННЯ СВОЇМ МАЙНОМ
  10. ВЧИНЕННЯ ДІЙ ЧИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ -ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ ВІД ДВОХСОТ ДО ЧОТИРЬОХСОТ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН