Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Запобігання проявам корупції

Інформацію оновлено 24.09.2019

Нормативно-правова база

План заходів, спрямованих на запобігання корупції. Антикорупційна програма

Повідомити про корупційне правопорушення

Аналітична та звітна інформація

Роз’яснення з питань застосування норм антикорупційного законодавства

До уваги представників громадськості та експертів

Терміни визначені Законом України "Про запобігання корупції-" 


 

Шановний відвідувачу!

 

Якщо Вам стали відомі факти порушення антикорупційного законодавства працівниками апарату Укрдержархіву або установ, що належать до сфери його управління за наявності обгрунтованого переконання, що інформація є достовірною, а саме:

  • отримання посадовцем неправомірної вигоди (хабар, подарунок, якісь преференції тощо);
  • використання посадовцем будь-якого державного чи комунального майна, або коштів в приватних інтересах;
  • конфлікт інтересів;
  • порушення обмеження спільної роботи близьких осіб;
  • недотримання обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності;
  • порушення правил етичної поведінки;
  • неподання, або подання неправдивої декларації особою, яка зобов’язана декларувати свої доходи і видатки;
  • надання керівництвом незаконних доручень, або будь-які інші неправомірні діяння в антикорупційній сфері, Ви масте змогу повідомити на "лінію довіри" за телефоном: (044) 273-27-08 або електронною поштою за адресою: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Інформація на "лінію довіри" може надаватися також анонімно. Анонімне повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства підлягатиме розгляду, якщо зазначена в ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, підкріплені доказами, які можуть бути перевірені.

Відповідно до частини першої статті 53 Закону України "Про запобігання корупції" особа, яка надає допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривач), - це особа, яка за наявності обгрунтованого переконання, що інформація є достовірною, повідомляє про порушення вимог цього Закону іншою особою. Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривачі), перебувають під захистом держави. Анонімне повідомлення про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" підлягає перевірці у термін не більше п’ятнадцяти днів від для його отримання. Якщо у вказаний термін перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують термін розгляду повідомлення             до тридцяти днів       від дня його         отримання.

Анонімне повідомлення не може розглядатись як звернення громадян відповідно до Закону України "Про звернення громадян", а тому його надання не обумовлює обов’язкової підготовки відповіді заявнику. Надана Вами інформація використовуватиметься керівництвом Укрдержархіву, як джерело для прийняття рішення щодо необхідності проведення перевірки або іншого реагування відповідно до Закону України "Про запобігання корупції"'.

Повідомлення завідомо неправдивих відомостей тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.



МІЖНАРОДНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА КОНВЕНЦІЯ ООН ПРОТИ КОРУПЦІЇ: ДО ЧОГО ТУТ УКРАЇНА?

Зараз  багато пишуть про те, що антикорупційна система створена на основі світових практик та відповідає міжнародним стандартам у сфері антикорупції

Тому розповідаємо більше про міжнародні стандарти.

У середині 1990-х років абсолютна більшість країн у світі визнали, що корупція є глобальною проблемою. З того часу у сфері  запобігання корупції активно працюють регіональні та глобальні міжурядові організації.

ПОПРИ РІШЕННЯ КСУ, УПОВНОВАЖЕНІ ОСОБИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ ЗАЛИШАЮТЬСЯ ВАЖЛИВИМ ЕЛЕМЕНТОМ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УКРАЇНІ – НАЗК

27 жовтня 2020 року Конституційний Суд України (КСУ) визнав неконституційними певні статті Закону України «Про запобігання корупції», тим самим позбавив антикорупційних уповноважених можливості перевіряти своєчасність подачі декларацій та організовувати службові розслідування  

Попри це уповноважені особи залишаються важливим елементом антикорупційної системи в Україні. Законодавчі підстави функціонування інституту уповноважених осіб, передбачені ст. 13-1 Закону, не змінилися.

ОСНОВОЮ АНТИКОРУПЦІЇ ТА НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ КУЛЬТУРИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Є ПРИНЦИП ДОБРОЧЕСНОСТІ

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) продовжує працювати для підвищення стандартів доброчесності в Україні та нагадує про необхідність її дотримання

Суть принципу доброчесності полягає в тому, аби дії державного службовця були спрямовані на захист публічних інтересів, а здійснення наданих йому повноважень має превалювати над приватними інтересами.

ГОЛОВА НАЗК ПОЯСНИВ, ЧОМУ КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ СКАСУВАВ СТАТТЮ 366–1 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ

За менше, ніж 5 місяців Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) розпочало понад 1000 перевірок та встановило недостовірних відомостей у деклараціях на майже 500 млн грн

Результати роботи НАЗК та інших антикорупційних органів — це одна з причин, чому Конституційний Суд України (КСУ) завдав нищівний удар антикорупційній системі своїм рішенням.

ОДНИМ ІЗ КЛЮЧОВИХ ПРИНЦИПІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Є ПРИНЦИП ПОЛІТИЧНОЇ НЕУПЕРЕДЖЕНОСТІ

25 жовтня 2020 року в Україні відбудуться чергові місцеві вибори. Нині триває виборчийпроцес, тому необхідно пам’ятати, що відповідно до статті 25 Закону України «Прозапобігання корупції» державним службовцям забороняється займатися іншою оплачуваноюдіяльністю

З метою недопущення порушення вимог антикорупційного законодавства нагадуємо про забезпечення політичної неупередженості держслужбовців та дотримання ними етичної поведінки. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 4 Закону України «Про державну службу»

ПРО ВИМОГИ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО СУМІСНИЦТВА ТА СУМІЩЕННЯ ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС АПАРАТНОЇ НАРАДИ

Про вимоги антикорупційного законодавства щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності доповів під час апаратної наради при голові райдержадміністрації головний спеціаліст з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації Микола Покровський

За його словами сутність обмеження стосовно заборони зайняття іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю полягає в тому, що особа, уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, отримуючи заробітну плату з бюджетних коштів, не може займатися будь-яким іншим видом діяльності, 

ПРО ПОРЯДОК РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ ПРО КОРУПЦІЮ, ВНЕСЕНИМИ ВИКРИВАЧАМИ ЙШЛОСЯ НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ (2)

Під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провела тимчасово виконуюча обов’язки голови Наталія Окрайченко, головний спеціаліст з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами  Микола Покровський роз’яснив норми законодавства щодо викривачів корупції

За його словами 1 січня 2020 року набув чинності Закон «Про внесення змін до закону України «Про запобігання корупції» щодо викривачів корупції». 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ФАКТИ КОРУПЦІЙНИХ АБО ПОВ’ЯЗАНИХ З КОРУПЦІЄЮ ПРАВОПОРУШЕНЬ, МОЖЕ БУТИ ЗДІЙСНЕНЕ ПРАЦІВНИКОМ ВІДПОВІДНОГО ОРГАНУ АНОНІМНО

Держава заохочує викривачів та сприяє їм у повідомленні про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» усно та письмово, зокрема через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб-сайти, засоби електронного зв’язку, шляхом звернення до засобів масової інформації, журналістів, громадських об’єднань, професійних спілок

Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції, інші спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», зобов’язані створити захищені анонімні канали зв’язку (канали онлайн-зв’язку, анонімні гарячі лінії, електронні поштові скриньки та інше),

МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: УКРАЇНОЮ ЗА 27 РОКІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ПРОЙДЕНО НЕМАЛИЙ ШЛЯХ У НАПРЯМКУ ВИРОБЛЕННЯ СВОЇХ ПІДХОДІВ ДО ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Про дотримання загальних правил етичної поведінки державними службовцями доповів сьогодні,  під час апаратної наради головний спеціаліст з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами Микола Покровський

«Незважаючи на відмінності у підходах різних країн до формування організаційної культури публічних службовців, незмінною є її мета — забезпечити професійну діяльність службовців в інтересах громадян і суспільства, а також запобігти можливим зловживанням владою і порушенням закону. Включення до Закону України «Про запобігання корупції» окремого 

More Articles...

  1. МИКОЛА ПРОКРОВСЬКИЙ: СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ПОВИННА СТАТИ ЕФЕКТИВНИМ МЕХАНІЗМОМ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ В ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ
  2. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ
  3. ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ
  4. ПРО ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС «КРУГЛОГО СТОЛУ»
  5. НОРМАМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА НЕ ВСТАНОВЛЕНІ ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ОСІБ, УПОВНОВАЖЕНИХ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ЩОДО РОЗПОРЯДЖЕННЯ СВОЇМ МАЙНОМ
  6. ВЧИНЕННЯ ДІЙ ЧИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ -ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ ВІД ДВОХСОТ ДО ЧОТИРЬОХСОТ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН
  7. ПИТАННЯ КОРУПЦІЇ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ Є ОДНІЄЮ З НАЙГОСТРІШИХ ПРОБЛЕМ В УКРАЇНІ
  8. ОНЛАЙН-КУРС «КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ: ТРЕБА ЗНАТИ! ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ», ПОКЛИКАНИЙ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИЯВЛЕННЯ, ЗАПОБІГАННЯ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ
  9. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ДЕРЖАВА ПРИДІЛЯЄ ПИЛЬНУ УВАГУ БОРОТЬБІ З ПРОЯВАМИ КОРУПЦІЇ, АДЖЕ ОСТАННЯ ПІДРИВАЄ ОСНОВИ СУСПІЛЬНОГО ЛАДУ І ПЕРЕШКОДЖАЄ ЯК ДОТРИМАННЮ ПРАВ ЛЮДИНИ, ТАК І РОЗВИТКУ КРАЇНИ
  10. АКТИВІСТІВ ЗАПРОШУЮТЬ ОБГОВОРИТИ ГОЛОВНИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ СУМЩИНИ