Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

 Інформацію оновлено 23.04.2021

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


У зв'язку з дотриманням режиму карантину прийом громадян  тимчасово призупинено 

 

 ОГОЛОШЕННЯ 

Для жителів Сумської області 

при Сумській обласній державній адміністрації 

працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися

з усіх проблемних питань: 66-33-77, 0-800-301-501  Час роботи: ПН-ПТ з 8:00-18: 00 


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації  


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 16.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефоном: 2-21-50       

     

 

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

 «Дотримання виконавської дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з пріоритетних завдань у структурних підрозділах апарату райдержадміністрації та носить системний, цілеспрямований характер», - зазначила керівник апарату Лариса Григорець, відкриваючи семінар-навчання з теми «ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОКУМЕНТІВ», який сьогодні було проведено для державних службовців Охтирської районної державної адміністрації, відповідальних за виконання завдань, визначених розпорядчими документами голів Охтирської районної та Сумської обласної державних адміністрацій, та звернень громадян

ВІДБУВСЯ ПОЗАЧЕРГОВИЙ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ЛЕОНІДОМ КЛИЗУБОМ

Відбувся позачерговий особистий прийом громадян, під час якого до очільника району Леоніда Клизуба звернулися стурбовані жителі села Грунь з проханням допомоги у вирішенні питань стосовно заборони використання ядохімікатів біля помешкань та самовільного захвату земельної ділянки жителькою Грунської сільської ради

Жодне з питань не залишилося поза увагою керманича району, всі вони взяті під особистий контроль голови та надані відповідні доручення виконавцям щодо їх вирішення.

ГОЛОВОЮ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЛЕОНІДОМ КЛИЗУБОМ ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Сьогодні під керівництвом голови Охтирської районної державної адміністрації відбулося засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

Під час засідання заслухано звіт голови ліквідаційної комісії з припинення шляхом ліквідації відділу економіки, житлово-комунального господарства та агропромислового розвитку Охтирської районної державної адміністрації райдержадміністрації Юлії Тарасенко про результати роботи зі зверненнями громадян у відділі економіки, житлово-комунального господарства та агропромислового розвитку Охтирської районної державної адміністрації у 2021 році та розглянуто  проблемне питання громадянки Д.

ВІДБУВСЯ ВИЇЗНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН У ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ

З метою забезпечення постійного зв’язку між державою і громадянами  25 травня 2021 року  головою Охтирської районної державної адміністрації Леонідом КЛИЗУБОМ проведено виїзний  прийом громадян з особистих питань у Великописарівській селищній раді

Організація роботи з розгляду звернень та особистого прийому громадян  є одним із пріоритетних напрямків діяльності Охтирської районної державної адміністрації, спрямований на захист конституційних прав і свобод кожного громадянина.  

More Articles...

  1. ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ! (2)
  2. ОГОЛОШЕННЯ: ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ!
  3. ЗВЕРНЕННЯ ДО ОРГАНІВ ВЛАДИ Є НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНОЮ ТА НАЙДОСТУПНІШОЮ ФОРМОЮ ДІАЛОГУ ТА ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
  4. АЛЛА СЕМЕНЕНКО: ПРОВЕДЕНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОНАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ ГОЛІВ ОБЛАСНОЇ ТА РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНИХ АД-МІНІСТРАЦІЙ ТА СТАНУ РОБОТИ З РЕАГУВАННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН, ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ВИЗНАЧИТИ ПОКАЗНИКИ ВИКО-НАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  5. В УМОВАХ КАРАНТИНУ ОХТИРСЬКА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯ ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ НАД ВИРІШЕННЯМ НАГАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ГРОМАДЯН
  6. В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА ГРОМАДЯН НА ПИСЬМОВЕ ЗВЕРНЕННЯ ТА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ТА ОДЕРЖАННЯ ОБҐРУНТОВАНОЇ ВІДПОВІДІ
  7. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВСЕБІЧНОГО РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ПОРУШЕНИХ У НИХ ПРОБЛЕМ, ОПЕРАТИВНЕ ЇХ ВИРІШЕННЯ Є ОДНИМ ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ ЗАВДАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ АДМІНІСТРАЦІЇ
  8. НАТАЛІЯ ОКРАЙЧЕНКО: ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН Є НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНОЮ ФОРМОЮ РОБОТИ ОРГАНУ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ З НАСЕЛЕННЯМ
  9. СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР В УМОВАХ КАРАНТИНУ ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ, АЛЕ ПРОСИТЬ ГРОМАДЯН УНИКАТИ ОСОБИСТОГО ВІДВІДУВАННЯ
  10. ЯКІСНИЙ РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ТА СВОЄЧАСНЕ НАДАННЯ ВІДПОВІДЕЙ НА НИХ – ЦЕ МОМЕНТИ, ЯКИМ ПРИДІЛЯЄТЬСЯ ПОСТІЙНА УВАГА В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ