Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Центр надання адміністративних послуг

Набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги» від 07.10.2012 року, яким передбачено, що з 01.01.2013 року підприємництво, установи, організації надаватимуть адміністративні послуги виключно через Центр надання адміністративних послуг (п. 7, ст. 30 Закону України «Про адміністративні послуги»)

м. Охтирка, вул. Київська, 1, тел. 4-28-06 
тел. 2-46-35 (з питань земельних відносин)


Графік роботи

центру надання адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації

Дні тижня

Час роботи

Понеділок

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Вівторок

  8.00 – 20.00 без перерви на обід

Середа

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Четвер

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

П’ятниця

   8.00 – 16.00 без перерви на обід

Субота

вихідний

Неділя

вихідний


Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:

 


Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»


 Учасникам АТО та членам їх сімей адміністративні послуги надаються ПОЗАЧЕРГОВО.

 

 

УРЯД ВНІС ЗМІНИ ДО ПЕРЕЛІКУ 707 ІНВЕСТПРОГРАМ ТА ПРОЕКТІВ НА СУМУ 6,9 МЛРД ГРИВЕНЬ

Уряд схвалив розпорядження, яким перерозподілив кошти для 707 інвестпрограм та регіонального розвитку, які реалізуються за рахунок Державного фонду регіонального розвитку. Рішення Уряду дозволить внести зміни до 25 проектів та зменшити фінансування на понад 224 млн грн за рахунок проектів, де є ризики неосвоєння коштів до кінця 2019 року

Кабінет Міністрів також затвердив Порядок, який дозволить придбати обладнання на загальну суму 70 млн гривень, щоб видавати паспорти, посвідчення водія та документи

ЧЕРГОВА ПРОГРЕСИВНА ЕЛЕКТРОННА ПОСЛУГА ВІД ДЕРЖАВИ «Е-МАЛЯТКО» БУДЕ ДОСТУПНОЮ З 1 СІЧНЯ 2020 РОКУ

Завдяки їй батьки новонароджених зможуть отримати 10 сервісів, пов’язаних з народженням дитини, подавши усього одну заявку. Про це повідомив Міністр юстиції Павло ПЕТРЕНКО

Мова йде про державну реєстрацію народження дитини, реєстрацію місця проживання малюка, призначення державних виплат при народженні дитини, внесення відомостей про дитину до реєстру пацієнтів, внесення відомостей до реєстру платників податків, видачу посвідчень батькам багатодітних сімей і призначення допомоги дітям, які виховуються в багатодітних родинах та інші важливі послуги.

ДМИТРО ГОРБУШКО: ПРОТЯГОМ І ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ РОБОТА ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СПРЯМОВУВАЛАСЬ НА СТВОРЕННЯ ДОСТУПНИХ ТА ЗРУЧНИХ УМОВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ГРОМАДЯНАМИ ТА СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Прозвітував про роботу відділу надання адміністративних послуг апарату райдержадміністрації під час  апаратної наради при голові райдержадміністрації начальник відділу Дмитро Горбушко

За його словами на сьогоднішній день громадяни мають змогу отримати через відділ надання адміністративних послуг, такі адміністративні послуги, як : -вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 та 45 річного віку;

В УКРАЇНІ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА ОКРЕМІ МІГРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ

Управління Державної міграційної служби України в Сумській області повідомляє про зміну у законодавстві щодо розміру адміністративного збору за певні послуги у сфері міграції, що набирають чинності з 1 липня 2019 року

Зокрема, це стосується оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обміну паспорта громадянина України (у формі картки), крім оформлення паспорта громадянина України вперше: з дня оформлення заяви-анкети у строк не пізніше ніж через 20 робочих днів – 345 грн. (у терміновому порядку, у строк не пізніше ніж через 10 робочих днів – 471 грн).

More Articles...

  1. ЗАПРОВАДЖЕНО НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС ДМС
  2. ЗАЯВКИ ВІД 13 ОТГ ТА МІСТ СУМЩИНИ ПОПЕРЕДНЬО ВІДІБРАНО ДО УЧАСТІ У РАУНДІ 3 ФАЗИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ «U-LEAD З ЄВРОПОЮ» ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЦНАПІВ
  3. УРЯД СХВАЛИВ ЗАКОНОПРОЕКТ Є-МАЛЯТКО 9-В-1
  4. УРЯД ВНІС ЗМІНИ У ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ
  5. ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  6. ПОСЛУГА З ВКЛЕЮВАННЯ ФОТОКАРТКИ ДО ПАСПОРТА-КНИЖЕЧКИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 25- ТА 45-РІЧНОГО ВІКУ Є ДОСТУПНОЮ
  7. ЗМІНИ РОЗМІРУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ
  8. ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ
  9. З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
  10. УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ