З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
![]() |
Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для працездатних осіб,встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень. |
УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ
![]() |
16 листопада Уряд схвалив Концепцію розвитку системи надання електронних послуг Метою Концепції є визначення напрямів, механізмів і строків формування ефективної системи надання електронних послуг в Україні для задоволення інтересів фізичних та юридичних осіб через розвиток і підтримку доступних та прозорих, безпечних та не корупційних, найменш затратних, швидких та зручних електронних послуг. |
ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» на Охтирський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги покладено повноваження, які стосуються прийому заяв громадян щодо реєстрації громадських організацій та видачі відповідних свідоцтв.
ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ
Охтирська районна державна адміністрація доводить до відома, що адміністративна послуга з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об’єктів державної власності надається Фондом державного майна України.
ОГОЛОШЕННЯ
ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧІ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 16-РІЧНОГО ВІКУ У ВИГЛЯДІ ID-КАРТКИ НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ОХТИРСЬКОГО МІСЬКОГО СЕКТОРУ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ЗА АДРЕСОЮ М. ОХТИРКА ВУЛ. ЖОВТНЕВА, 29 КАБІНЕТ 28 (ВІВТОРОК, СЕРЕДА, П'ЯТНИЦЯ)
ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ 14.00-16.00
ВИДАЧА ПАСПОРТІВ 16.00-17.00
More Articles...
- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
- ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
- РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
- ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
- ВИДІЛЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ) В НАТУРІ (НА МІСЦЕВОСТІ)
- УВАГА! ЗМІНИ В НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
- ВІДТЕПЕР ПАСПОРТИ ВИДАВАТИМУТЬ У ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
- ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА ТЕХНІЧНІ КАРТКИ