Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ПІДПРИЄМСТВА, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЖИТЕЛІВ СУМЩИНИ РОБОЧИМИ МІСЦЯМИ ТА ЧЕСНО СПЛАЧУЮТЬ ПОДАТКИ, – ГАРАНТОВАНО МАТИМУТЬ ПІДТРИМКУ ВІД ВЛАДИ, – РОМАН ГРИЩЕНКО

Під час робочої поїздки до ТОВ «Керамейя» голова облдержадміністрації Роман ГРИЩЕНКО обговорив з керівником підприємства Іваном ТЕЛЮЩЕНКОМ  перспективи розвитку потужностей виробництва і, як наслідок – збільшення кількості робочих місць

«Ви не стоїте на місці, і це підтверджує кількість капітальних інвестицій у виробництво. Минулого року було вкладено 15 млн грн, а цього року – ще 2,1 млн грн. Я поважаю керівників таких підприємств, які розбудовують нашу Сумщину і зі свого боку обіцяю підтримку у будь-яких починаннях», – зазначив Роман Грищенко та наголосив на максимальній ефективності використання природних ресурсів бази області. Зокрема з геологом кар’єру ТОВ «Керамейя» Костянтином ТКАЧОВИМ обговорив шляхи використання мінерально-сировинної бази задля подальшого розвитку промисловості Сумщини.

Будівельні матеріали керамейя відповідають міжнародним стандартам якості, тому експортується до Польщі, Німеччини, Румунії, Литви, Молдови, Казахстану, Грузії, Білорусі, Монголії.

За підсумками першого півріччя 2020 року було отримано 18,5 млн грн чистого прибутку(у 2019 році– 52,4млн грн). Голова облдержадміністрації позитивно відмітив динаміку щодо збільшення робочих місць на підприємстві. Якщо в минулому році чисельність штатних працівників була 137 осіб, то наразі – 166 осіб.

Виробничі лінії підприємства оснащені найсучаснішим обладнанням кращих європейських та вітчизняних постачальників. На підприємстві працює лабораторія, що займається дослідженням сировини, яка надходить на підприємство, випробуванням готової продукції та розробкою нових видів продукції. 

Роман Грищенко подякував всім працівникам ТОВ «Керамейя» за ефективну роботу, виробництво висококласної продукції, що популяризує наш регіон, а також нагородив кращих працівників підприємства Почесними грамотами голови Сумської обласної державної адміністрації.