Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

 Інформацію оновлено 23.04.2021

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


У зв'язку з дотриманням режиму карантину прийом громадян  тимчасово призупинено 

 

 ОГОЛОШЕННЯ 

Для жителів Сумської області 

при Сумській обласній державній адміністрації 

працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися

з усіх проблемних питань: 66-33-77, 0-800-301-501  Час роботи: ПН-ПТ з 8:00-18: 00 


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації  


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 16.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефоном: 2-21-50       

     

 

ПРО СТАН РОБОТИ ВІДДІЛУ АРХІТЕКТУРИ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЕКОЛОГІЇ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Сьогодні на нараді при першому заступнику голови Охтирської РДА Павлу РОЖЕНКУ заслухали питання про стан роботи відділу архітектури, інфраструктури та екології із зверненнями громадян.

Графіки проведення особистого та виїзного прийомів громадян виконуючим обов’язки начальника відділу затверджені та розміщені в загальнодоступному місці – на інформаційній дошці відділу за адресою: м.Охтирка, вул. Київська, 1.

 

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНОДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ОХТИРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

23.12.2021 в Охтирській районній державній адміністрації проведене засідання постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян, під час якого заслухано звіт про стан роботи зі зверненнями громадян у Охтирській районній державній адміністрації у 2021 році та розглянуто проблемне питання жителя Ч.

Були прийняті колегіальні рішення та надані рекомендації стосовно вирішення проблемного питання, яке порушується у зверненні.

«Охтирська районна державна адміністрація постійно вживає заходів,  спрямованих на вдосконалення організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження» - зазначив голова Леонід КЛИЗУБ.

ВИКОНАВСЬКА ДИСЦИПЛІНА, ПИТАННЯ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗНАХОДИТЬСЯ ПІД ПОСТІЙНИМ КОНТРОЛЕМ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

02 грудня керівник апарату Охтирської районної державної адміністрації Лариса Григорець разом з працівниками сектору контролю та зверненнями громадян апарату провела нараду щодо підсумків стану виконавської дисципліни по виконанню розпорядчих документів голів Сумської обласної та Охтирської районної державних адміністрацій та звернень громадян працівниками Охтирської районної державної адміністрації у листопаді місяці. 

ВІДБУЛАСЯ «ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ З ГОЛОВОЮ ОХТИРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Сьогодні в Охтирській районній державній адміністрації відбулась «гаряча» телефонна лінія. На запитання мешканців району впродовж двох годин відповідав голова Охтирської районної державної адміністрації Леонід КЛИЗУБ

Леонід Григорович надав змістовні роз’яснення щодо порядку оформлення житлових будинків, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, не оминув інші важливі для громадян питання.

Під час діалогу з громадянами Леонід КЛИЗУБ рекомендував максимально використовувати електронні сервіси України, особливо на період встановлення «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки через стрімке розповсюдження коронавірусу на території Сумської області.

Еще статьи...

  1. ПРОВЕДЕНО НАРАДУ У КЕРІВНИКА АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  2. ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  3. ВІДБУЛАСЯ «ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ З ГОЛОВОЮ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
  4. ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН В ОХТИРСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  5. ЛЕОНІД КЛИЗУБ ПРОВІВ ПОЗАПЛАНОВИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН
  6. ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  7. ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНОДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  8. ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
  9. ВІДБУВСЯ ПОЗАЧЕРГОВИЙ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ЛЕОНІДОМ КЛИЗУБОМ
  10. ГОЛОВОЮ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЛЕОНІДОМ КЛИЗУБОМ ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН