Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

 Інформацію оновлено 23.04.2021

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


У зв'язку з дотриманням режиму карантину прийом громадян  тимчасово призупинено 

 

 ОГОЛОШЕННЯ 

Для жителів Сумської області 

при Сумській обласній державній адміністрації 

працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися

з усіх проблемних питань: 66-33-77, 0-800-301-501  Час роботи: ПН-ПТ з 8:00-18: 00 


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації  


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 16.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефоном: 2-21-50       

     

 

ЛЕОНІД КЛИЗУБ ПРОВІВ ПОЗАПЛАНОВИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Сьогодні до очільника Охтирського району на особистий прийом звернулася мешканка міста Охтирка, яка вкрай стурбована відношенням керівництва Кириківської селищної ради до благоустрою кладовища в с.Кириківка, де поховані її рідні

За словами громадянки на кладовищі не підтримується благоустрій, несанкціоноване спалення сміття призводить до пошкодження могил та пам’ятних знаків.  Голова району уважно вислухав заявницю (яка не приховувала критики на адресу керівництва селищної ради, відверто висловлюючи свої думки про його дії та бездіяльність), задавав додаткові питання та надавав аргументовані відповіді.

ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Сьогодні відбулося засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян Охтирської районної державної адміністрації, під час якого розглянуто колективне звернення жителів села Розсоші Великописарівської селищної ради, в якому громадяни звертаються до Президента України Володимира Зеленського вплинути на ситуацію стосовно незаконного розміщення на території села Розсоші Великописарівського селищної ради свинокомплексу, заборонити його діяльність та порушити кримінальне провадження за фактом порушення вимог екологічного законодавства, самоправства та забруднення земель, пов’язаних з діяльністю комплексу

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНОДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

24.06.2021 проведено засідання постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян, під час якого були заслухано 2 питання: звіт начальника управління соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації «Про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації у 2021 році» та розглянуто проблемне питання жительки С.

Були прийняті колегіальні рішення та наданні відповідні рекомендації щодо шляхів вирішення проблемних питань, які порушуються у зверненнях.

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

 «Дотримання виконавської дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з пріоритетних завдань у структурних підрозділах апарату райдержадміністрації та носить системний, цілеспрямований характер», - зазначила керівник апарату Лариса Григорець, відкриваючи семінар-навчання з теми «ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОКУМЕНТІВ», який сьогодні було проведено для державних службовців Охтирської районної державної адміністрації, відповідальних за виконання завдань, визначених розпорядчими документами голів Охтирської районної та Сумської обласної державних адміністрацій, та звернень громадян

Еще статьи...

  1. ВІДБУВСЯ ПОЗАЧЕРГОВИЙ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ЛЕОНІДОМ КЛИЗУБОМ
  2. ГОЛОВОЮ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЛЕОНІДОМ КЛИЗУБОМ ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
  3. ВІДБУВСЯ ВИЇЗНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН У ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ
  4. ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ! (2)
  5. ОГОЛОШЕННЯ: ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ!
  6. ЗВЕРНЕННЯ ДО ОРГАНІВ ВЛАДИ Є НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНОЮ ТА НАЙДОСТУПНІШОЮ ФОРМОЮ ДІАЛОГУ ТА ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
  7. АЛЛА СЕМЕНЕНКО: ПРОВЕДЕНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОНАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ ГОЛІВ ОБЛАСНОЇ ТА РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНИХ АД-МІНІСТРАЦІЙ ТА СТАНУ РОБОТИ З РЕАГУВАННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН, ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ВИЗНАЧИТИ ПОКАЗНИКИ ВИКО-НАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  8. В УМОВАХ КАРАНТИНУ ОХТИРСЬКА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯ ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ НАД ВИРІШЕННЯМ НАГАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ГРОМАДЯН
  9. В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА ГРОМАДЯН НА ПИСЬМОВЕ ЗВЕРНЕННЯ ТА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ТА ОДЕРЖАННЯ ОБҐРУНТОВАНОЇ ВІДПОВІДІ
  10. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВСЕБІЧНОГО РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ПОРУШЕНИХ У НИХ ПРОБЛЕМ, ОПЕРАТИВНЕ ЇХ ВИРІШЕННЯ Є ОДНИМ ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ ЗАВДАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ АДМІНІСТРАЦІЇ