Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

Гарячі телефонні лінії

 

 

 

ОХТИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату(контактний телефон 

Попередній запис громадян на прийом до керівництва адміністрації проводиться за телефоном 
З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.  

В Охтирській районній державній адміністрації  працює  телефон «гарячої лінії» -   (контактна особа – , на який можна зателефонувати щосереди з 10.00 до 12.00


 

Інформація
про порядок функціонування «телефону довіри» при Охтирській районній державній адміністрації

З метою своєчасного отримання та оперативного реагування на порушення з боку посадових осіб органів виконавчої влади Охтирського району, які можуть завдати шкоди інтересам громадян, якщо не будуть негайно усунуті при Охтирській районній державній адміністрації функціонує «телефон довіри».

«Телефон довіри» 


Графік роботи  «Телефону довіри»

Сумський обласний центр соціально-психологічної допомоги надає комплекс  послуг по телефону для громадян незалежно від їх соціального статусу і місця проживання.

У Центрі функціонує «Телефон довіри»  який працює в цілодобовому режимі, будь - хто бажаючий може отримати консультацію наступних спеціалістів: психолога, юрисконсульта та  соціального педагога.

Служба телефонного консультування Сумського обласного центру соціально-психологічної допомоги надає психологічну допомогу по телефону людям, що перебувають у стані кризи, стресу чи розпачу.

Кожного, хто звернеться по допомогу, уважно вислухають спеціалісти. Вони допоможуть знайти вихід з кризи та знайдуть шлях до вирішення проблеми та за необхідності скерують до відповідних фахівців.

Тематика телефонних звернень абонентів різноманітна:

 -  проблеми взаємин з батьками та однолітками ;

 - проблеми, пов'язані з любовними відносинами; подружні проблеми;

 - проблеми прийняття себе;

 - навчальні та професійні проблеми;

- психічне і соматичне здоров'я;

 - переживання з приводу травми;

 - інші проблеми.


СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР

Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:
на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;
час роботи з 8:00 до 18:00;
звернення громадян приймаються за номерами телефону: 


УРЯДОВА ТЕЛЕФОННА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Урядова телефонна «гаряча лінія» (Державна установа «Урядовий контактний центр») – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймаються операторами Центру та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону урядової «гарячої лінії»: 

Урядова «гаряча лінія» працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком:
понеділок – п’ятниця з 8 до 21 години,
субота – з 8 до 19 години


СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА

Телефон «гарячої лінії» (система опрацювання звернень до органів прокуратури) – телефон спілкування прокуратури з суб’єктами підприємницької діяльності, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію про факти незаконного втручання у діяльність підприємств, установ, організацій та інших господарюючих суб’єктів з боку службових осіб контролюючих та правоохоронних органів. Усі дзвінки приймає відповідальна особа прокуратури Сумської області (прокурор відділу захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави) та надсилає їх відповідним структурним підрозділам згідно з розподілом обов’язків для організації перевірки за одержаною інформацією по зонально-предметному принципу самостійно або шляхом підготовки доручень підпорядкованим прокурорам, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону «гарячої лінії»: 

Телефон «гарячої лінії» працює крім святкових днів та вихідних
за наступним графіком:
понеділок-п'ятниця з 9 до 18 години.

(У неробочий час приймання інформації здійснюється за номером 


ОХТИРСЬКА ОКРУЖНА ПРОКУРАТУРА В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

У випадку, якщо Вам стануть відомі чи вже відомі порушення вимог законодавства в діяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, належно до їх відомчої приналежності, факти одержанні чи вимагання хабарів, вчинення інших корупційних діянь та злочинів, ПРОХАННЯ – не залишатися байдужими, проявляти громадську свідомість та повідомляти про вказані факти до органів прокуратури.

У разі наявності скарг на дії працівників Охтирської окружної прокуратури в Сумській області чи заяв про вчинення ними злочинів – звертайтеся за наведеними нижче телефонами довіри до Охтирської міжрайонної прокуратури, прокуратури України, прокуратури Сумської області чи Генеральної прокуратури України. На виконання розпорядження Генерального прокурора України у прокуратурі Сумської області організовано приймання повідомлень на «телефон гарячої лінії», номер якого (05446)2-25-80.


ФІНАНСОВІ ІНСПЕКЦІЇ

В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в  Сумській області також діє «Телефон довіри». Зі скаргами, запитаннями та пропозиціями можна звертатися за номером 

В Державній аудиторській службі України  також діє «телефон довіри». Зі скаргами, запитаннями та пропозиціями можна звертатися за номером