Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Січень

РОБОЧИЙ ПЛАН

підготовки та проведення засідання

 колегії Охтирської районної державної адміністрації

 25 січня 2017 року з питань: 

     1. Про виконання Програми розвитку малого та середнього підприємництва  в Охтирському районі на 2015-2016 роки.

Доповідає Крупчан Ірина Володимирівна, начальник відділу економічного розвитку і торгівлі управління агропромислового, економічного розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства Охтирської районної державної адміністрації.

Розпорядження 

     2. Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації за підсумками 2016 року.

Доповідає Павлюк Валерій Миколайович, начальник управління соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації.

Протокольне доручення

Протокол засідання колегії

ЗРАЗОК НАПИСАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

ПРО ЦЕНТР

З 01.07.2012 року розпорядженням голови Охтирської районної державної адміністрації створений та діє Центр з надання адміністративних послуг.

В Центрі адміністративних послуг громадяни, підприємці та суб’єкти господарювання можуть в зручний для нього час прийти здійснити реєстраційні процедури та оформити документи дозвільного характеру, отримати всю необхідну інформацію, заповнити та здати відповідні документи, скарги та пропозиції, одержати на них належні відповіді.

Основними принципами в роботі з відвідувачами в Центрі є ввічливе ставлення до кожного відвідувача, розуміння проблем з якими звертається до нього відвідувачі, прагнення максимально швидко знайти їх рішення.

В Центрі адміністративних послуг прийом заявників здійснюють:

• з питань надання адміністративних послуг - представники адміністративних органів (за графіком) та спеціалісти Центру адміністративних послуг

• з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - державні реєстратори

• з питань видачі документів дозвільного характеру – представники дозвільних органів (за графіком) та державні адміністратори

 

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – робочий орган до якого можна звернутися за отриманням і через який можна отримати адміністративні послуги за принципом "єдиного вікна".

Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень адміністративним органом, що відповідно до закону забезпечує юридичне оформлення умов реалізації фізичними та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (видача дозволів, актів, сертифікатів, посвідчень, проведення реєстрації тощо).     

Одержувачі адміністративних послуг – юридичні особи, в тому числі іноземні, фізичні особи – підприємці, громадяни, особи без громадянства, іноземні громадяни, які звертаються особисто або через довірених представників за отриманням адміністративної послуги та/або отриманням інформаційно-консультаційної підтримки щодо надання адміністративних послуг.

Вхідний пакет документів - комплект документів, сформований відповідно до чинного законодавства, що подає одержувач для отримання адміністративної послуги

Результат послуги – документ або комплект документів, оформлений і сформований відповідно до чинного законодавства, що видається одержувачу після надання адміністративної послуги.

 

Складовою частиною Центрів надання адміністративних послуг Охтирської районної державної адміністрації є дозвільний  центр, утворені  відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,  який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

 

Основні принципи роботи:

•    Орієнтація на суб'єкта звернення.

•    Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

•    Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.

•    Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

•    Оперативність у вирішенні питань.

•    Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

 

Основними завданнями центрів є:

1. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

2. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

3. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

4. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

5. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

В Охтирському районі через поштові відділення було відкрито пункти надання адміністративних послуг, для створення доступних та зручних умов для надання адміністративних послуг у сільській місцевості через пошту.

Головною метою цього проекту є отримання всього спектра послуг без виїзду до районного центру, зменшення черг, що дозволяє економити особистий час та фінанси. При цьому перелік послуг визначається, виходячи зі специфіки населеного пункту, потреб та побажань людей.

Отже, на базі поштових відділень створені центри, які за принципом «єдиного вікна» надаватимуть населенню адміністративні та соціальні послуги. Спеціалісти центрів послуг при відділеннях поштового зв’язку надаватимуть консультації громадянам щодо оформлення заяв, формуватиме пакет документів та надсилатиме його до центрів надання адміністративних послуг або до суб’єктів надання адміністративних послу. Після того у відділенні, з якого був надісланий запит, заявник отримує необхідні документи – довідки, посвячення тощо. Послугу можна буде отримати навіть вдома. Для цього листоноша прийде до громадянина додому, заповнить всі необхідні документи. Вони будуть відправлені до центру. Після цього документ листоноша принесе громадянину додому.

 

 

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

УРЯД ВИЗНАЧИВ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням від 16 травня 2014 року №523-р затвердив перелік адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які будуть обов’язково надаватися через створені центри надання адміністративних послуг по всій Україні.

Зазначений перелік містить 52 адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є територіальні органи Державної міграційної служби, Держземагентства, Держархбудінспекції, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Укрдержреєстру, Держсанепідслужби, Держгірпромнагляду, що будуть надаватися через Центри надання адміністративних послуг.

Також перелік містить пункт, пов'язаний з наданням адміністративних послуг (видачею документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності) через дозвільні центри, які утворені згідно з Законом України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” (пункт 52 переліку), оскільки дозвільні центри є частинами центрів надання адміністративних послуг.

Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

 


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Охтирської

районної державної адміністрації

04.07.2014 №__213-ОД_

 

Перелік адміністративних  послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг Охтирської  районної державної адміністрації

 

№ п/п

Назва адміністративної послуги

1

Створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу.

2

Видача розпорядження про влаштування дітей до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу

3

Видача розпорядження про виведення зі складу прийомних сімей, дитячого будинку сімейного типу прийомних дітей, дітей -вихованців, позбавлених батьківського піклування.

4

Встановлення опіки, піклування

5

Видачі висновку про доцільність усиновлення

6

Видача висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьківських прав

7

Надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна право власності на яке або право користування яким мають діти

8

Надання статусу дитини – сироти або дитини позбавленої батьківського піклування

9

Зняття статусу дитини, позбавленої батьківського піклування та звільнення від здійснення повноважень опікуна (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною

10

Призначення днів та годин спілкування  з дитиною одного з батьків, який проживає окремо від дитини.

11

Висновок про доцільність поновлення в батьківських правах

12

Постановка на облік громадян як потенційних прийомних батьків/ батьків-вихователів

13

Видача посвідчення батькам та дитині з багатодітної сім’ї (продовження терміну дії посвідчень)

14

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

15

Надання паспорта прив’язки  тимчасової споруди торгівельного побутового чи іншого призначення

16

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

17

Проведення експертизи (обстеження ) протипожежного стану підприємств, об'єкта, приміщень.

18

Розпорядження про припинення дії договору оренди не розподілених (не витребуваних) земельних часток (паїв).

19

Про надання дозволу на виділення земельної ділянки (паю) в натурі (на місцевості) (розпорядження)

20

Дозвіл на виготовлення технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки (розпорядження)

21

Дозвіл на затвердження технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки (розпорядження)

22

Внесення змін в розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації (розпорядження)

23

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

24

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

25

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

26

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

27

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

28

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

29

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

30

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

31

Державна реєстрація: 
права власності на нерухоме майно 
інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

32

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

33

Реєстрація громадського об’єднання

34

 Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

35

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

36

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

37

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

38

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

39

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

40

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

41

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

42

Оформлення та видача проїзного документа дитини

43

Оформлення та видача паспорта громадянина України

44

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

45

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

46

Реєстрація місця проживання особи

47

Зняття з реєстрації місця проживання особи

48

Реєстрація місця перебування особи

49

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

50

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці

51

Відомча реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично -дорожній мережі загального користування

52

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

53

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

54

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

55

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

56

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

57

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

58

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

59

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

 

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

60

 Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю) 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

61

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

62

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

63

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

64

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

65

Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності

БЛАНКИ ЗАЯВ (РЕЄСТРАЦІЙНИХ КАРТОК) НА ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Заяви з земельних питань

Форми реєстраційних карток затверджені наказом Міністерства юстиції України від 14.10.2011 № 3178/5 "Про затвердження форм реєстраційних карток", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.10.2011 за № 1207/19945

Заяви з питань сільського господарства

Заяви з освітніх питань

Заяви з захисту прав дитини

Заява на оздоровлення дитини

Заява до органу соціального захисту населення

Заяви до міграційної служби

 

Серпень 2013

  1. Про стан взаємодії правоохоронних органів Охтирського району в питаннях боротьби зі злочинністю та корупцією
  2. Про підготовку навчальних закладів Охтирського району до роботи в осінньо-зимовий період2013-2014 років.
  3. Про виконання програми боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2016 року в Охтирському районі
  4. Про стан енергозабезпечення населених пунктів Охтирського району.
  5. Про стан виконання районної програми зайнятості на 2013 рік в частині створення нових робочих місць.
  6. Звіт начальника Охтирського міськрайонного центру зайнятості про роботу у 2012-2013 роках

 

 

Проект розпорядження "Про організацію виконання комплексної районної програми «Правопорядок на 2013-2015 роки»

Проект доручення "Про стан виконання районної програми зайнятості населення на 2013 рік в частині створення нових робочих місць"

Проект доручення "Звіт директора Охтирського міськрайонного центру зайнятості Кочетової О.О. про роботу у 2012 - 2013 роках"

Проект доручення "Про підготовку навчальних закладів до роботи в осінньо-зимовий період 2013 року

Відділ організаційної роботи та управління персоналом

Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:


Графік роботи
 
Понеділок - Четвер 8.00 - 17.15
П’ятниця 8.00 -16.00
Субота, неділя, святкові дні - вихідні дні
Перерва 12.00 - 13.00  
  Адреса
 
  Україна, 42700, м. Охтирка, 
  вул. Київська, 1
  тел. (05446) 4-10-08
  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
Прийом громадян здійснюється
щоденно з 8.00 до 12.00 години

Начальник відділу - Бездрабко Анна Миколаївна

Головний спеціаліст- Ярошенко Світлана Миколаївна

Головний спеціаліст - Шевченко Людмила Олексіївна

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики -Затуливітер Аліна Іванівна

Відділ документообігу та контролю

Положення про відділ документообігу та контролю апарату Охтирської районної державної адміністрації від15.10.2015 № 330-ОД


 

Графік роботи
 
Понеділок - Четвер 8.00 - 17.15
П’ятниця 8.00 -16.00
Субота, неділя, святкові дні - вихідні дні
Перерва 12.00 - 13.00  
      Адреса
 
      Україна, 42700, м. Охтирка, 
      вул. Київська, 1
 
      E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Начальник відділу - Семененко Алла Юріївна

головний спеціаліст - Новак Тетяна Миколаївна

провідний спеціаліст з питань розгляду звернень громадян - Шандиба Валентина Іванівна