Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Актуальні питання

  • Куди можна звернутися з питань запобігання і протидії корупції?
  • На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України?

 01008, м. Київ, вул. Грушевського,12/2, Кабінет Міністрів України.

 01220, м.Київ, вул. Банкова, 11, Адміністрація Президента України.

  •  За якою адресою я можу надіслати звернення поштою?

Надішліть звернення поштою за адресою:

42700, м. Охтирка, вул. Київська, 1

  • Чи можу я особисто принести звернення?

Безпосередньо від Вас звернення приймуть за адресою:

м. Охтирка, вул.Київська, 1 у приміщенні районної державної адміністрації, кабінети № 3

Наші працівники будуть раді Вас бачити з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 17:15 за винятком обідньої перерви з 12:00 до 13:00. Не забудьте, що у п’ятницю держслужбовці мають короткий день – з 8:00 до 16:00.

  • Хто може мені допомогти правильно написати звернення?

Для зручності оформлення звернень розроблений зразок, який знаходиться на веб-сайті та інформаційному стенді у холі приміщення Охтирської районної державної адміністрації.

  • Я надіслав своє питання голові Охтирської районної державної адміністрації, а відповідь отримав від управління соціального захисту населення Охтирської районноїдержавної адміністрації. Чому?

Відповідно до Регламенту райдержадміністрації відповіді на звернення громадян, за дорученням голови адміністрації, заступників голови, готують структурні підрозділи адміністрації та її апарату, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади в районі, інші органи в межах визначеної чинним законодавством компетенції та доручень керівництва адміністрації. Управління соціального захисту населення  Охтирської районної державної адміністрації є структурним підрозділом Охтирської районної державної адміністрації, який, зокрема надає відповіді на звернення, що надходять на адресу Охтирської районної державної адміністрації.

  • Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 

 

  • В якій термін розглядається звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?

Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

 

До кого звернутися з питання організаційної діяльності суду?

Відповідно до статті 122 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”, Рада суддів, зокрема, здійснює контроль за організацією діяльності відповідних судів.

 

До кого можливо оскаржити дії органу дізнання або слідчого?        

Здійснення нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство, відповідно статті 121 Конституції України, віднесено до компетенції прокуратури.

Слід зазначити, що дія Закону України "Про звернення громадян", відповідно до статті 12, не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством і законодавством про захист економічної конкуренції.