Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

МОЗ ЗАПУСТИЛО СОЦІАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЙНУ КАМПАНІЮ"СТРИВАЙ"

Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді «Traffic Challenge» запускає соціальну рекламну кампанію під назвою «Стривай!» на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху).

Соціальна інформаційна кампанія «Стривай!» – це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширенішими. Зазначені відеоролики доступні для перегляду за посиланнями нижче.

Мета соціальної кампанії – інформування населення про прості, але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП.

Проект реалізується в рамках 10-річчя дій безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої КМУ 14.06.2017 року.

 Соціальні відеороліки проекту "Стривай"

 Соціальна реклама Стривай. Автокрісла

Соціальна реклама Стривай. Використання мотошоломів

Соціальна реклама Стривай. Водіння напідпитку

Соціальна реклама Стривай. Паски безпеки

Соціальна реклама Стривай. Перевищення швидкості