Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

У ХУХРІ НА МАСЛЯНУ БИЧКА ПРЕЗЕНТУВАЛИ

В останній день перед постом Хухрянська громада проводжала Зиму й зустрічала Весну. Яскраве театралізоване дійство підготували працівники і аматори Хухрянського СБК (директор - Л.М.Горностай, художній керівник – Т.В.Гриньова)

З вітальними словами до односельців звернувся голова Хухрянської сільської ради М.В. Яцюк. Масляна – це час підведення підсумків роботи за минулий рік та окреслення планів на майбутнє. Минулий рік видався вдалим для Хухрянської громади.

За підсумками року Хухрянський сільський голова Яцюк М.В. відзначений грамотою відділу культури і туризму Охтирської районної державної адміністрації за сприяння реалізації районних творчих проектів, розвитку закладів культури на території сільської громади, колектив Хухрянського СБК – за впровадження інноваційних форм роботи та організацію змістовного дозвілля жителів громади. А любительське об’єднання Хухрянського СБК «Неспокійні серця» вибороло І місце в обласному конкурсі на «Краще любительське об’єднання сільських закладів культури». Грамоти, дипломи на святі вручила начальник відділу культури і туризму Охтирської районної державної адміністрації Н.М. Шаталова, яка також  представила духовий оркестр в/ч А0563 (під керівництвом диригента ст. лейтенанта Є.С. Манька), що подарував чудову музичну програму в рамках районної культурно-мистецької акції «Творчість військових за мир і єдність».

Культармійці запрошували гостей свята до розважальних програм, безпрограшної лотереї, головним призом якої був бичок, що чекав свого нового власника в центрі майдану. Гарячі млинці, вареники, неперевершена здоба хухрянських майстринь, сувеніри місцевих та запрошених майстрів з Полтавської та Львівської областей, катання дітей на ігрових машинках, а ще на оригінальній кареті місцевого любителя коней чекали на гостей свята. Каталися присутні й на «незвичних» лижах, співали караоке - багато цікавих й колоритних моментів подарувала Масляна Хухрянській громаді завдяки тісній співпраці її очільника, депутатського корпусу, керівників підприємств і установ, організацій, учасників і організаторів свята.