СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НЕ МОЖЕ БУТИ ІЗОЛЬОВАНА ВІД РИНКУ ПРАЦІ
![]() |
На цьому наголосила Міністр освіти та науки України Лілія ГРИНЕВИЧ під час відвідування Сумського міжрегіонального вищого професійного училища «Без такої співпраці неможливо робити осучаснення професійно-технічної освіти. Адже тут велике значення відіграють виробники та роботодавці, – говорила Лілія Гриневич. – Саме вони спонукають завжди бути в тренді серед передових технологій, що робить випускника професійно-технічного закладу освіти дійсно конкурентоспроможним». |
За словами директора державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» Віталії КАМИШАНСЬКОЇ, одним із вагомих соціальних партнерів училища є компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)», за підтримки якої у 2003 році на базі закладу було створено один із перших тренінгових навчально-практичних центрів.
Довідково: На базі ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» функціонує Будівельний навчально-практичний центр із упровадження інноваційних технологій. На створення центру із обласного бюджету було виділено 4 369,1 тис. гривень та залучено понад 550 тис. гривень власних коштів закладу.
Також училище з 2017 року є експериментальним закладом з упровадження елементів дуальної форми навчання у підготовку кваліфікованих робітників з професій «Лицювальник-плиточник», «Електрогазозварник».
У 2019 році створюється навчально-практичний центр за галузевим спрямуванням з професій «Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Електромонтажник силових мереж та устаткування». За три останні роки на базі навчально-практичного центру підготовлено 1413 спеціалістів.
Професійна підготовка у Сумському міжрегіональному вищому професійному училищі здійснюється за 12 професіями: охоронник, електрогазозварник, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, маляр, штукатур, лицювальник-плиточник, монтажник-складальник металопластикових конструкцій, монтажник гіпсокартонних конструкцій, монтажник систем утеплення будівель, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, кухар, кондитер.
Матеріально-технічна база закладу – це типова та пристосовані забудови, до складу яких входять: навчальний корпус, навчально-виробничі лабораторії та майстерні, гуртожиток, господарські будівлі, спортивний комплекс (спортивна та тренажерна зала).