Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

СУМЩИНА УВІЙШЛА В ТОП-10 ОБЛАСТЕЙ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГУ ЩОДО ЯКОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

За результатами моніторингу соціально-економічного розвитку регіонів за 2018 рік за напрямком «Доступність та якість послуг у сфері освіти»Сумщина посіла 6 місце

По одному з показників напрямку, а саме «Питома вага дітей, охоплених позашкільною освітою, відсотків до загальної кількості дітей шкільного віку» Сумська область отримала ІІ місце, адже  у творчих об’єднаннях позашкілля навчаються майже 65 550 вихованців усієї області, що становить 94,8%. Для забезпечення права кожної дитини на виявлення та розвиток творчих здібностей в області функціонує 83 заклади позашкільної освіти.

Потрібно відмітити, що за підсумками 2017 року Сумська область у напряму «Доступність та якість послуг у сфері освіти» була на 9 місці. Така оцінка – елемент нової системи моніторингу реалізації державної регіональної політики та визначення динаміки змін. Показники рейтингу – індикатор ефективності управлінських рішень на центральному та місцевому рівнях.

Довідково: Рейтингове оцінювання соціально-економічного розвитку регіонів було започатковане Кабінетом Міністрів України у 2015 році. На підставі даних статистики областям виставляються оцінки щоквартально за 27 показниками у 6 напрямах та щорічно за 64 показниками у 12 напрямах.

Показники напряму «Доступність та якість послуг у сфері освіти»: частка закладів загальної середньої освіти денної форми навчання сільської місцевості, що використовують в освітньому процесі комп’ютерну техніку, підключену до Інтернету, відсотків до загальної кількості таких закладів; частка випускників шкіл звітного року з атестатом про повну загальну середню освіту, відсотків до загальної чисельності осіб, прийнятих на початковий цикл навчання до закладів вищої освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації; чисельність дітей у закладах дошкільної освіти в розрахунку на 100 місць;   частка дітей сільської місцевості, для яких організовано підвезення до місця навчання і додому, відсотків до загальної кількості учнів, які того потребують; частка випускників закладів загальної середньої освіти, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури 160 балів і вище, відсотків до загальної кількості учнів, що проходили тестування з української мови та літератури; частка випускників закладів загальної середньої освіти, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови 160 балів і вище, відсотків до загальної кількості учнів, що проходили тестування з іноземної мови та питома вага дітей, охоплених позашкільною освітою, відсотків до загальної кількості дітей шкільного віку.