Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ПРО ПЕРЕРАХУНКИ ПЕНСІЙ У 2021 РОЦІ

З метою здійснення послідовних заходів щодо підтримки найбільш вразливих категорій осіб, які досягли відповідного віку та мають тривалий страховий стаж, постановою Кабінету Міністрів України №849 від 16 вересня 2020 року “Деякі питання підвищення пенсійних виплат для окремих категорій осіб у 2021 році та в подальшому” передбачено проведення ряду підвищень, перерахунків та доплат протягом 2021 року

Збільшення розмірів пенсійних виплат проводитиметься у 5 етапів для різних категорій пенсіонерів.

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД СУМЩИНИ ПРОДОВЖУЄ ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙ ЗГІДНО ІЗ ЗАТВЕРДЖЕНИМ ГРАФІКОМ

Станом на 11 січня 2021 року на пенсійні виплати спрямовано 457,2 млн грн, або 43% потреби січня

Виплату пенсій буде проведено у визначену кожному пенсіонеру дату виплати в установленому порядку: пенсію буде зараховано на рахунок у банку, а тим, хто обрав АТ «Укрпошта», пенсії доставлять листоноші додому.

86,4 ТИСЯЧІ ПЕНСІОНЕРІВ СУМЩИНИ ОДЕРЖАТЬ ПІДВИЩЕНІ ПЕНСІЇ

З 1 січня 2021 року відбулось підвищення пенсій непрацюючим пенсіонерам віком 65 років і старше. Про це повідомляє Головне управління Пенсійного фонду в Сумській області

Мінімальна пенсійна виплата при наявності стажу у жінок 30 років та у чоловіків 35 років відтепер буде становити 2400 грн. Середнє підвищення пенсій становить 350,12 грн.

ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА ГРАФІКОМ

Станом на 23 листопада 2020 року Пенсійний фонд Сумщини продовжує фінансування пенсій згідно із затвердженим графіком

На пенсійні виплати спрямовано 958,5 млн грн, або 93% потреби листопада.

Виплату пенсій буде проведено у визначену кожному пенсіонеру дату виплати в установленому порядку: пенсію буде зараховано на рахунок у банку, а тим, хто обрав АТ «Укрпошта», пенсії доставлять листоноші додому.

ЯК ОТРИМУВАТИ ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Через різкий сплеск захворюваності на COVID-19 Охтирський сервісний центр Пенсійного фонду просить Вас, за можливості, утриматися від візитів до Пенсійного фонду, віддавши перевагу безконтактному отриманню пенсійних послуг, користуватися такими безпечними каналами комунікації з Пенсійним фондом:

1) зателефонувати на телефон “гарячої лінії” відділу обслуговування громадян  Охтирки — 0997553966 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 18.45 (до 17.30 у п’ятницю), за яким спеціаліст сервісного центру надасть кваліфіковану консультацію, в тому числі як користуватися сервісами Пенсійного фонду;