Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ОНЛАЙН-КУРС «КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ: ТРЕБА ЗНАТИ! ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ», ПОКЛИКАНИЙ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИЯВЛЕННЯ, ЗАПОБІГАННЯ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ

Про це під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провела перший заступник голови Наталія Окрайченко, доповів головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції апарату корупції Микола Покровський

За його словами Онлайн-курс стартував на платформі українського громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів «Prometeus» з 21.01.2019. Зазначений онлайн-курс має на меті допомогти як особам, у діяльності яких виникає конфлікт інтересів, так і тим, хто такий конфлікт інтересів зобов’язаний врегулювати. 

МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ДЕРЖАВА ПРИДІЛЯЄ ПИЛЬНУ УВАГУ БОРОТЬБІ З ПРОЯВАМИ КОРУПЦІЇ, АДЖЕ ОСТАННЯ ПІДРИВАЄ ОСНОВИ СУСПІЛЬНОГО ЛАДУ І ПЕРЕШКОДЖАЄ ЯК ДОТРИМАННЮ ПРАВ ЛЮДИНИ, ТАК І РОЗВИТКУ КРАЇНИ

Про застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно фінансового контролю під час апаратної наради при голові райдержадміністрації доповів головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції апарату Микола Покровський

За його словами відповідальний підрозділ (особа) відповідного органу, а також Національне агентство у випадках, визначених Законом, перевіряє факт подання декларацій у такі строки: - щорічні декларації суб’єктів декларування - протягом 10 робочих днів з граничної дати подання таких декларацій; -декларації 

ТРИВАЄ ЧЕРГОВИЙ ЕТАП ПОДАННЯ ОСОБАМИ, УПОВНОВЖЕНИМИ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЩОРІЧНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ ЗА 2018 РІК

Про особливості заповнення декларації та порядок подання повідомлення про суттєві зміни у майновому стані поінформувала, під час апаратної наради начальник відділу правопросвітництва та взаємодії з суб'єктами надання безоплатної первинної правової допомоги Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Марина Лапоног

За її словами у разі суттєвої зміни у майновому стані суб’єкта декларування, зокрема  отримання  доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб’єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов’язаний письмово повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції.

СУМСЬКИЙ ЦЕНТР ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПРОВІВ ВІДЕОСЕМІНАР ДЛЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

За програмою спеціалізованого короткострокового навчального курсу «Фінансовий контроль та моніторинг способу життя» на місцях для державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування області проведено навчальний семінар у режимі відеоконференцзвязку

У семінарі взяли участь представники управлінь, відділів райдержадміністрації та ОТГ району. В ході семінару було розглянуто питання щодо складання та подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

З МЕТОЮ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ ЩОРОКУ ПРОВОДИТЬСЯ ОЦІНЮВАННЯ СЛУЖБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Підсумки результатів оцінювання службової діяльності державних службовців Охтирської райдержадміністрації під час апаратної наради, яку провела перший заступник голови Наталія Окрайченко підвела головний спеціаліст відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату Світлана Ярошенко

За її словами в цьому році в Охтирській райдержадміністрації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорії «Б» і «В» проводиться вперше. 

Більше статей...

  1. З 7 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ НАБРАВ ЧИННОСТІ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ЕЛЕКТРОННІ ДОВІРЧІ ПОСЛУГИ»
  2. ВІДПОВІДНО ДО ПЛАНУ ЗАХОДІВ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ І ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ ВІДПОВІДАЛЬНИМИ ОСОБАМИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ВИКОНУЮТЬСЯ ПОКЛАДЕНІ НА НИХ ЗАВДАННЯ
  3. З 2018 РОКУ ОЦІНЮЮТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ПО- НОВОМУ
  4. РЕЗУЛЬТАТИ СЛУЖБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ЩОРОКУ ПІДЛЯГАЮТЬ ОЦІНЮВАННЮ, МЕТОЮ ЯКОГО Є ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ
  5. ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ СУМЩИНИ ЗАПРОШУЮТЬ НА НАВЧАННЯ
  6. МАЄМО НЕ ЛИШЕ ВИКОНУВАТИ ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ, А ЗАВЖДИ БУТИ ГОТОВИМИ ДОПОМОГТИ ЛЮДЯМ, – МИКОЛА КЛОЧКО
  7. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОФІНАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ПІДГОТОВКИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ РОЗГЛЯНУТО НА ФОРУМІ
  8. ПРОВЕДЕНО СЕМІНАР –НАВЧАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  9. НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ ПРИВІТАЛИ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ «КРАЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ»
  10. ПРОВЕДЕНО І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «КРАЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ»