Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ПЕРЕВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЗМІНАМИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ УСТРОЇ УКРАЇНИ НА ПОСАДИ В ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

За інформацією міжрегіонального управління НАДС у Харківській та Сумській областях згідно з пунктом 4 Прикінцевих i перехідних положень Закону України від 17 листопада 2020 року № 1009-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування i районних державних адміністрацій» (далі — Закон № 1009-IX) під час реорганізації районних державних адміністрацій у зв’язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України переведення державного службовця на посаду служби в органах місцевого самоврядування здійснюється без обов’язкового проведення конкурсу, за умови відповідності його професійної компетентності кваліфікаційним вимогам до відповідної посади.

ВОЛОДИМИР ЗЕЛЕНСЬКИЙ ПІДПИСАВ ЗАКОН ЩОДО ЗНЯТТЯ ВІКОВИХ ОБМЕЖЕНЬ ДЛЯ РОБОТИ НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ

Президент України Володимир Зеленський підписав Закон «Про внесення змін до Закону України «Про державну службу» щодо зняття вікових обмежень для роботи на державній службі» № 1086-ІХ, який Верховна Рада ухвалила 16 грудня 2020 року

Згідно з документом, державний службовець за рішенням суб’єкта призначення може бути залишений на державній службі після досягнення 65-річного віку за власною згодою. Рішення про продовження строку перебування на держслужбі ухвалює суб’єкт призначення щороку, але не більш як до досягнення державним службовцем 70-річного віку.

ПРАЦІВНИКИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ МОЖУТЬ БУТИ ПРИЙНЯТІ НА РОБОТУ В ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ БЕЗ КОНКУРСУ

Про це повідомила під час брифінгу щодо подальшої реалізації на Сумщині процесів децентралізації начальник юридичного відділу апарату Сумської облдержадміністрації Світлана КАЛАЙДОВА

«2021 рік є дуже відповідальним, тому що ми маємо протягом року реалізувати черговий етап децентралізації, а саме реорганізацію районних державних адміністрацій. Наразі у 5 новостворених районах уже функціонують районні ради, інші райради реорганізуються шляхом приєднання до новостворених райрад. І звісно, сьогодні не обійтися без реорганізації райдержадміністрацій», – зазначила Світлана Калайдова.

ОСНОВОЮ АНТИКОРУПЦІЇ ТА НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ КУЛЬТУРИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Є ПРИНЦИП ДОБРОЧЕСНОСТІ

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) продовжує працювати для підвищення стандартів доброчесності в Україні та нагадує про необхідність її дотримання

Суть принципу доброчесності полягає в тому, аби дії державного службовця були спрямовані на захист публічних інтересів, а здійснення наданих йому повноважень має превалювати над приватними інтересами.

ГОЛОВА НАЗК ПОЯСНИВ, ЧОМУ КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ СКАСУВАВ СТАТТЮ 366–1 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ

За менше, ніж 5 місяців Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) розпочало понад 1000 перевірок та встановило недостовірних відомостей у деклараціях на майже 500 млн грн

Результати роботи НАЗК та інших антикорупційних органів — це одна з причин, чому Конституційний Суд України (КСУ) завдав нищівний удар антикорупційній системі своїм рішенням.

Більше статей...

  1. ОЛЕКСІЙ ЧЕРНИШОВ: ПІСЛЯ МІСЦЕВИХ ВИБОРІВ МАЄМО ПРИВЕСТИ В СТАН ДІЄЗДАТНОСТІ ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  2. ОДНИМ ІЗ КЛЮЧОВИХ ПРИНЦИПІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ Є ПРИНЦИП ПОЛІТИЧНОЇ НЕУПЕРЕДЖЕНОСТІ
  3. ЗАВДЯКИ ПОСТІЙНОМУ МОНІТОРИНГУ ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ НЕ ПОРУШЕНО ТЕРМІНІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТІВ
  4. ПРО ВИМОГИ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЩОДО СУМІСНИЦТВА ТА СУМІЩЕННЯ ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС АПАРАТНОЇ НАРАДИ
  5. РІШЕЛЬЄ-ФОРУМ: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ДЛЯ НОВОЇ ЕРИ
  6. ПРО ПОРЯДОК РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ ПРО КОРУПЦІЮ, ВНЕСЕНИМИ ВИКРИВАЧАМИ ЙШЛОСЯ НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ (2)
  7. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ДЕТАЛЬНО РЕГЛАМЕНТУЄ ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З КОНФЛІКТОМ ІНТЕРЕСІВ НА ПУБЛІЧНІЙ СЛУЖБІ ТА ЙОГО ВРЕГУЛЮВАННЯМ
  8. НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕННЯ УМОВ УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ, Є НЕОБХІДНОЮ ПЕРЕДУМОВОЮ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АПАРАТУ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  9. СТАН ВИКОНАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НА НАЛЕЖНОМУ РІВНІ
  10. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: КОЖЕН НА СВОЄМУ МІСЦІ МИ ВИСТУПАЄМО ЛАНКОЮ, ЩО ПОЄДНУЄ ВЛАДУ І НАРОД