Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

У 2019 РОЦІ НА ВЕБ –САЙТІ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ БУЛО РОЗМІЩЕНО 2827 ІНФОРМАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

Про проведення інформаційної діяльності райдержадміністрацією у 2019 році під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провів керівник апарату Володимир Гуць, доповіла головний спеціаліст з питань внутрішньої політики відділу ОРУП апарату Аліна Затуливітер

За її словами відповідно до Регламенту функціонування веб –сайту райдержадміністрації відділом організаційної роботи та управління персоналом апарату Охтирської районної державної адміністрації у 2019 році здійснювалася координація діяльності структурних підрозділів адміністрації по наповненню веб- сайту адміністрації, 

МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ

Про обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції» щодо використання службових повноважень чи свого становища, одержання подарунків чи неправомірної вигоди йшлося сьогодні під час апаратної наради при голові райдержадміністрації

За словами головного спеціаліста з питань запобігання та протидії корупції апарату райдержадміністрації Миколи Покровського головна мета правових обмежень – це забезпечення ефективного функціонування державної служби, встановлення правових бар’єрів перед можливими зловживаннями державних службовців, створення умов для належного виконання посадових повноважень. 

ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ ДОКУМЕНТООБІГУ ТА КОНТРОЛЮ АПАРАТУ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ У 2019 РОЦІ ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС АПАРАТНОЇ НАРАДИ

Звітувала про роботу відділу під час апаратної наради при голові райдержадміністрації начальник відділу Алла Семененко

За її словами відділ документообігу та контролю апарату райдержадміністрації свою діяльність провадить за річними та квартальними планами роботи. Основні напрямки роботи відділу заслуховувались на засіданнях колегії райдержадміністрації. За результатами розгляду питань приймалися розпорядчі документи та протокольні доручення.

ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ

Про вимоги антикорупційного законодавства щодо спільної роботи близьких осіб, а також обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави доповів, під час проведення апаратної наради при голові райдержадміністрації, головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції апарату Микола Покровський

«Вступаючи на державну службу, особа, крім прав та основних обов’язків державного службовця, свідомо приймає встановлені законодавством обмеження і заборони. Головна мета правових обмежень – це забезпечення ефективного функціонування державної служби, встановлення правових 

ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ

За інформацією Міжрегіонального управління НАДС у Харківській та Сумській областях внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення

ІНФОРМАЦІЯ щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, або правопорушення пов'язаного з корупцією.

Більше статей...

  1. В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ РОЗПОЧАТО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СЛУЖБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ
  2. НОРМАМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА НЕ ВСТАНОВЛЕНІ ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ОСІБ, УПОВНОВАЖЕНИХ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ЩОДО РОЗПОРЯДЖЕННЯ СВОЇМ МАЙНОМ
  3. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: У РАЗІ СУТТЄВОЇ ЗМІНИ У МАЙНОВОМУ СТАНІ СУБ'ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ, ЗАЗНАЧЕНИЙ СУБ’ЄКТ У ДЕСЯТИДЕННИЙ СТРОК З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ ДОХОДУ АБО ПРИДБАННЯ МАЙНА ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ПОВІДОМИТИ ПРО ЦЕ НАЗК
  4. ЗАПИТИ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРКИ, ПЕРЕДБАЧЕНОЇ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ», - ВИКЛЮЧНО НА АДРЕСУ ЦЕНТРАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ СБУ
  5. БУДЬТЕ УВАЖНІ! РОЗСИЛКА ЕЛЕКТРОННИХ ЛИСТІВ З ВІРУСОМ-ШИФРУВАЛЬНИКОМ TROLDESH/SHADE
  6. ВЧИНЕННЯ ДІЙ ЧИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ -ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ ВІД ДВОХСОТ ДО ЧОТИРЬОХСОТ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН
  7. ФАХІВЦЯМИ АПАРАТУ ПРОВЕДЕНО НАВЧАННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  8. РЕАЛІЗАЦІЯ СТАТТІ 10 ОСНОВНОГО ЗАКОНУ ІЗ ПРИЙНЯТТЯМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ»
  9. РОЗПОЧАЛАСЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА СПАРТАКІАДА СЕРЕД ЗБІРНИХ КОМАНД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  10. ПРОФЕСІЯ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ - ВАЖЛИВА, КЛОПІТКА ТА ВІДПОВІДАЛЬНА ПРАЦЯ ЛЮДЕЙ, ЯКІ У СВОЇЙ БІЛЬШОСТІ ВИКОНУЮТЬ ЇЇ ЗА ПОКЛИКАННЯМ, ДЕМОНСТРУЮЧИ СПРАВЖНЮ ВІДДАНІСТЬ СПРАВІ ТА БАЖАННЯ СЛУЖИТИ ЛЮДЯМ