Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Запобігання проявам корупції

Інформацію оновлено 24.09.2019

Нормативно-правова база

План заходів, спрямованих на запобігання корупції. Антикорупційна програма

Повідомити про корупційне правопорушення

Аналітична та звітна інформація

Роз’яснення з питань застосування норм антикорупційного законодавства

До уваги представників громадськості та експертів

Терміни визначені Законом України "Про запобігання корупції-" 


 

Шановний відвідувачу!

 

Якщо Вам стали відомі факти порушення антикорупційного законодавства працівниками апарату Укрдержархіву або установ, що належать до сфери його управління за наявності обгрунтованого переконання, що інформація є достовірною, а саме:

  • отримання посадовцем неправомірної вигоди (хабар, подарунок, якісь преференції тощо);
  • використання посадовцем будь-якого державного чи комунального майна, або коштів в приватних інтересах;
  • конфлікт інтересів;
  • порушення обмеження спільної роботи близьких осіб;
  • недотримання обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності;
  • порушення правил етичної поведінки;
  • неподання, або подання неправдивої декларації особою, яка зобов’язана декларувати свої доходи і видатки;
  • надання керівництвом незаконних доручень, або будь-які інші неправомірні діяння в антикорупційній сфері, Ви масте змогу повідомити на "лінію довіри" за телефоном: (044) 273-27-08 або електронною поштою за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Інформація на "лінію довіри" може надаватися також анонімно. Анонімне повідомлення про порушення вимог антикорупційного законодавства підлягатиме розгляду, якщо зазначена в ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, підкріплені доказами, які можуть бути перевірені.

Відповідно до частини першої статті 53 Закону України "Про запобігання корупції" особа, яка надає допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривач), - це особа, яка за наявності обгрунтованого переконання, що інформація є достовірною, повідомляє про порушення вимог цього Закону іншою особою. Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривачі), перебувають під захистом держави. Анонімне повідомлення про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" підлягає перевірці у термін не більше п’ятнадцяти днів від для його отримання. Якщо у вказаний термін перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, керівник відповідного органу або його заступник продовжують термін розгляду повідомлення             до тридцяти днів       від дня його         отримання.

Анонімне повідомлення не може розглядатись як звернення громадян відповідно до Закону України "Про звернення громадян", а тому його надання не обумовлює обов’язкової підготовки відповіді заявнику. Надана Вами інформація використовуватиметься керівництвом Укрдержархіву, як джерело для прийняття рішення щодо необхідності проведення перевірки або іншого реагування відповідно до Закону України "Про запобігання корупції"'.

Повідомлення завідомо неправдивих відомостей тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.



ПРО ПОРЯДОК РОБОТИ З ПОВІДОМЛЕННЯМИ ПРО КОРУПЦІЮ, ВНЕСЕНИМИ ВИКРИВАЧАМИ ЙШЛОСЯ НА АПАРАТНІЙ НАРАДІ (2)

Під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провела тимчасово виконуюча обов’язки голови Наталія Окрайченко, головний спеціаліст з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами  Микола Покровський роз’яснив норми законодавства щодо викривачів корупції

За його словами 1 січня 2020 року набув чинності Закон «Про внесення змін до закону України «Про запобігання корупції» щодо викривачів корупції». 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ФАКТИ КОРУПЦІЙНИХ АБО ПОВ’ЯЗАНИХ З КОРУПЦІЄЮ ПРАВОПОРУШЕНЬ, МОЖЕ БУТИ ЗДІЙСНЕНЕ ПРАЦІВНИКОМ ВІДПОВІДНОГО ОРГАНУ АНОНІМНО

Держава заохочує викривачів та сприяє їм у повідомленні про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» усно та письмово, зокрема через спеціальні телефонні лінії, офіційні веб-сайти, засоби електронного зв’язку, шляхом звернення до засобів масової інформації, журналістів, громадських об’єднань, професійних спілок

Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції, інші спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, юридичні особи публічного права та юридичні особи, зазначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», зобов’язані створити захищені анонімні канали зв’язку (канали онлайн-зв’язку, анонімні гарячі лінії, електронні поштові скриньки та інше),

МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: УКРАЇНОЮ ЗА 27 РОКІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ПРОЙДЕНО НЕМАЛИЙ ШЛЯХ У НАПРЯМКУ ВИРОБЛЕННЯ СВОЇХ ПІДХОДІВ ДО ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Про дотримання загальних правил етичної поведінки державними службовцями доповів сьогодні,  під час апаратної наради головний спеціаліст з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами Микола Покровський

«Незважаючи на відмінності у підходах різних країн до формування організаційної культури публічних службовців, незмінною є її мета — забезпечити професійну діяльність службовців в інтересах громадян і суспільства, а також запобігти можливим зловживанням владою і порушенням закону. Включення до Закону України «Про запобігання корупції» окремого 

МИКОЛА ПРОКРОВСЬКИЙ: СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ПОВИННА СТАТИ ЕФЕКТИВНИМ МЕХАНІЗМОМ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ В ДЕРЖАВНИХ ОРГАНАХ

Про подання електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування йшлося  під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провів керівник апарату Володимир Гуць

За словами головного спеціаліста з питань запобігання, виявлення корупції та взаємодії з правоохоронними органами Миколи Покровського законодавство України стосовно заходів фінансового контролю встановлює низку вимог та процедур, спрямованих на запобігання корупції. 

МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ

Про обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції» щодо використання службових повноважень чи свого становища, одержання подарунків чи неправомірної вигоди йшлося сьогодні під час апаратної наради при голові райдержадміністрації

За словами головного спеціаліста з питань запобігання та протидії корупції апарату райдержадміністрації Миколи Покровського головна мета правових обмежень – це забезпечення ефективного функціонування державної служби, встановлення правових бар’єрів перед можливими зловживаннями державних службовців, створення умов для належного виконання посадових повноважень. 

ВСТУПАЮЧИ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ, ОСОБА, КРІМ ПРАВ ТА ОСНОВНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ, СВІДОМО ПРИЙМАЄ ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ОБМЕЖЕННЯ І ЗАБОРОНИ

Про вимоги антикорупційного законодавства щодо спільної роботи близьких осіб, а також обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави доповів, під час проведення апаратної наради при голові райдержадміністрації, головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції апарату Микола Покровський

«Вступаючи на державну службу, особа, крім прав та основних обов’язків державного службовця, свідомо приймає встановлені законодавством обмеження і заборони. Головна мета правових обмежень – це забезпечення ефективного функціонування державної служби, встановлення правових 

ПРО ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЙШЛОСЯ ПІД ЧАС «КРУГЛОГО СТОЛУ»

У минулу п’ятницю в режимі відеоконференцзв’язку за ініціативи Громадської ради Міністерства внутрішніх справ, Громадської організації «Центр запобігання та протидії корупції» та за сприяння Сумської обласної державної адміністрації відбулося засідання у форматі «круглого столу»

У засіданні взяли участь тимчасово виконуюча обов’язки голови райдержадміністрації Наталія Окрайченко та головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції Микола Покровський.

НОРМАМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА НЕ ВСТАНОВЛЕНІ ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ОСІБ, УПОВНОВАЖЕНИХ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ЩОДО РОЗПОРЯДЖЕННЯ СВОЇМ МАЙНОМ

Про вимоги антикорупційного законодавства щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності доповів під час апаратної наради при голові райдержадміністрації головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції Микола Покровський

За його словами статтею 25 Закону України «Про запобігання корупції» (далі — Закон) визначено обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності для осіб, зазначених у пункті 1 частини 1 статті 3 Закону.

ВЧИНЕННЯ ДІЙ ЧИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УМОВАХ РЕАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ -ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ ВІД ДВОХСОТ ДО ЧОТИРЬОХСОТ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН

Про заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів у державних службовців та врегулювання у разі його виникнення йшлося під час апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провела перший заступник Наталія Окрайченко

Головний спеціаліст з питань запобігання та протидії корупції апарату Охтирської районної державної адміністрації Микола Покровський наголосив, що Закон України “Про запобігання корупції” від 14.10.2014 № 1700-VІІ детально регламентує питання, пов’язані з конфліктом інтересів на публічній службі та його врегулюванням. Закон розрізняє два види конфлікту інтересів: 

Більше статей...

  1. ПИТАННЯ КОРУПЦІЇ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ Є ОДНІЄЮ З НАЙГОСТРІШИХ ПРОБЛЕМ В УКРАЇНІ
  2. ОНЛАЙН-КУРС «КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ: ТРЕБА ЗНАТИ! ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ», ПОКЛИКАНИЙ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИЯВЛЕННЯ, ЗАПОБІГАННЯ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ
  3. МИКОЛА ПОКРОВСЬКИЙ: ДЕРЖАВА ПРИДІЛЯЄ ПИЛЬНУ УВАГУ БОРОТЬБІ З ПРОЯВАМИ КОРУПЦІЇ, АДЖЕ ОСТАННЯ ПІДРИВАЄ ОСНОВИ СУСПІЛЬНОГО ЛАДУ І ПЕРЕШКОДЖАЄ ЯК ДОТРИМАННЮ ПРАВ ЛЮДИНИ, ТАК І РОЗВИТКУ КРАЇНИ
  4. АКТИВІСТІВ ЗАПРОШУЮТЬ ОБГОВОРИТИ ГОЛОВНИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ СУМЩИНИ
  5. МИ ПОВИННІ ЗДІЙСНЮВАТИ БОРОТЬБУ З КОРУПЦІЄЮ НА УСІХ РІВНЯХ ВЛАДИ
  6. НІ КОРУПЦІЇ!
  7. ПРИКРИТТЯ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ БІЛЬШЕ НЕ БУДЕ – ПРЕЗИДЕНТ
  8. ЧИМ ЕФЕКТИВНІШЕ БОРОТИМЕМОСЯ З КОРУПЦІЄЮ, ТИМ КРАЩИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ ЗМОЖЕМО СТВОРИТИ - ГЛАВА ДЕРЖАВИ
  9. ПРЕЗИДЕНТ НАГОЛОШУЄ НА ВАЖЛИВОСТІ УХВАЛЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАКОНІВ
  10. НА СУМЩИНІ ЗАПРОВАДЖУЮТЬ СУЧАСНІ МЕТОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ