Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

  Інформацію оновлено 19.11.2018

 

 

При  Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань:0-800-301-501. Час роботи з 8:00 до 18:00.

 При Охтирській районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань: (05446) 2 21 50Час роботи з 8:00 до 16:00 у робочі дні.

 

                         АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на головного спеціаліста сектору з питань внутрішньої політики та комунікації з громадськістю апарату (контактний телефон 05446 23797).  Попередній запис громадян на прийом до керівництва адміністрації проводиться за телефоном 05446 22150.


  • Щоденно прийом громадян для надання консультативних послуг населенню проводить начальник відділу документообігу та контролю апарату Охтирської районної державної адміністрації у робочі дні з 08.00 до 17.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефонами: 2-21-50, 4-10-08        

     В Охтирській районній державній адміністрації  працюють телефони:

    телефон «гарячої лінії» - 4-10-08

    телефон «Довіри» - 4-10-08 (контактна особа – Шандиба Валентина Іванівна)

    понеділок – четвер з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

    пятниця з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00


     

ЗА 9 МІСЯЦІВ 2018 РОКУ ДО РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАДІЙШЛО 243 ЗВЕРНЕННЯ

Про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року, сьогодні під час апаратної наради доповіла провідний спеціаліст відділу документообігу та контролю Валентина Шандиба

За її словами середній термін розгляду звернень, на які надано роз’яснення та які не потребували додаткового вивчення  - 7 днів.

Серед питань, порушених у зверненнях громадян, головне місце займають питання, що стосуються соціального захисту населення - 30 (30,3 %), комунального господарства – 19 (19,2%),  аграрної політики і земельних відносин – 15 (15,2 %).

ВІДБУВСЯ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

12 квітня в приміщенні Охтирської райдержадміністрації заступник голови Сумської обласної державної адміністрації Подопригора Микола  Анатолійович провів особистий прийом мешканців Охтирського району та м. Охтирки

На особистому прийомі громадяни мали можливість безпосередньо поспілкуватися з заступником голови Сумської облдержадміністрації та порушити питання захисту своїх законних інтересів. 

ЗАСТУПНИК ГУБЕРНАТОРА ПРОВЕЛА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Сьогодні, заступник голови Сумської обласної державної адміністрації Ірина Купрейчик провела виїзний особистий прийом громадян в Охтирському районі

Питання, порушені перед заступником, стосувалися соціального захисту учасників АТО, ліквідаторів ЧАЕС та земельних питань.

Ірина Валеріївна уважно вислухала проблемні питання громадян та надала відповідні доручення щодо їх вирішення керівникам підпорядкованих структур облдержадміністрації, головам Охтирської міської ради райдержадміністрації.

ОГОЛОШЕННЯ

При Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна телефонна «гаряча лінія», з питань надання допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей у Сумській області

0-800-301-505 (цілодобово та без вихідних)