Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

  Інформацію оновлено 12.05.2020

 

 

При  Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань:0-800-301-501. Час роботи з 8:00 до 18:00.

 При Охтирській районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань: (05446) 2 21 50Час роботи з 8:00 до 16:00 у робочі дні.

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації          


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 17.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефонами: 2-21-50       

    В Охтирській районній державній адміністрації  працюють телефони:

    телефон «гарячої лінії» - 2-21-50

    телефон «Довіри» - 2-21-50 (контактна особа – Шандиба Валентина Іванівна)

    понеділок – четвер з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

    пятниця з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00

У СУМСЬКОМУ ОБЛАСНОМУ ЛАБОРАТОРНОМУ ЦЕНТРІ МОЗ УКРАЇНИ ПРАЦЮЄ ГАРЯЧА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ COVID-19

«Гаряча лінія»за номером +380951425498 працює щоденно з 8.00 до 18.00. Про це повідомив заступник директора Сумського обласного лабораторного центру МОЗ України Михайло МАЦЮК під час брифінгу щодо ситуації з захворюванням на коронавірусну інфекцію на Сумщині

Зателефонувавши за цим номером, можна уточнити інформацію з питань захворюваності на COVID-19 в області. Консультації будуть надаватися висококваліфікованими спеціалістами щоденно з 8.00 до 18.00. Нагадаємо, що вся актуальна інформація розміщується на сайті Сумського обласного лабораторного центру http://ses.sumy.ua/

ВЛАДА НА МІСЦЯХ МАЄ БУТИ УВАЖНІШОЮ ДО ПРОБЛЕМ ЛЮДЕЙ

На цьому під час апаратної наради наголосила начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Наталія ЛЕБІДЬ

Наталія Лебідь у своєму виступі навела кричущі випадки недостатньої роботи на місцях зі зверненнями громадян у Ямпільському і Сумському районах, місті Суми. Зокрема вона прокоментувала ситуацію у Ямпільському районі, де пенсіонери звернулися до Воздвиженської сільської ради щодо аварійного дерева на подвір’ї.

ВАЛЕРІЙ ПАВЛЮК: РЕАЛІЗАЦІЯ ГРОМАДЯНАМИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА НА ЗВЕРНЕННЯ Є АКТУАЛЬНИМ ПИТАННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Сьогодні, під час проведення апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провів керівник апарату Володимир Гуць, начальник УСЗН райдержадміністрації Валерій Павлюк звітував про роботу управління зі зверненнями громадян за результатами І півріччя 2019 року

За його словами  протягом І півріччя 2019 року від жителів Охтирського району на телефонну «гарячу лінію» Сумського обласного контактного центру надійшло 4 звернення та 71 звернення - на Урядову гарячу лінію. 

НАДІЯ ПИТКОВА: У І КВАРТАЛІ 2019 РОКУ УПРАВЛІННЯМ АЕРА ТА ЖКГ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ БУЛО РОЗГЛЯНУТО 34 ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Про роботу із зверненнями громадян в управлінні АЕРЖКГ райдержадміністрації у І кварталі 2019 року, під час апаратної наради  доповіла заступник начальника управління Надія Питюкова

За її словами основна частка звернень стосувалась питань погодження проектів землеустрою та містобудівної документації та були вирішені позитивно. Всі звернення розглянуто в терміни, що не перевищували відведеного для розгляду справ.