Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

 Інформацію оновлено 23.04.2021

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


У зв'язку з дотриманням режиму карантину прийом громадян  тимчасово призупинено 

 

 ОГОЛОШЕННЯ 

Для жителів Сумської області 

при Сумській обласній державній адміністрації 

працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися

з усіх проблемних питань: 66-33-77, 0-800-301-501  Час роботи: ПН-ПТ з 8:00-18: 00 


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації  


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 16.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефоном: 2-21-50       

     

 

ПРОВЕДЕНО НАРАДУ У КЕРІВНИКА АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Керівник апарату Охтирської районної державної адміністрації Лариса ГРИГОРЕЦЬ провела нараду, в ході якої розглянули питання роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення Охтирської районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2021 року,  та підняті інші актуальні питання, зокрема,  стану виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах Охтирської районної державної адміністрації та особливостей організації трудового процесу в «червоній» зоні

 

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Голова Охтирської районної державної адміністрації Леонід КЛИЗУБ провів засідання постійно діючої комісії  при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, під час якого заслухано стан роботи зі зверненнями громадян з  питань аграрної політики і земельних відносин, зокрема, щодо надання роз’яснень про отримання дубліката сертифіката на земельну частку (пай), проведення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, порядку реєстрації земельної ділянки чи зміни її  цільового призначення

За результатами розгляду прийнято протокольне доручення, яке є обов’язковим для виконання відповідальних працівників Охтирської районної державної адміністрації.

ВІДБУЛАСЯ «ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ З ГОЛОВОЮ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Сьогодні жителі Охтирського району скористалися своїм правом на звернення, використавши «гарячу» телефонну лінію, яка діє при Охтирській районній державній адміністрації

Так, до очільника Охтирського району Леоніда КЛИЗУБА поступило ряд телефонних дзвінків від жителів. У своїх зверненнях громадяни порушували питання, які стосуються земельних відносин, можливості заміни паспорту старого зразка на формат ID, а також оформлення субсидій на опалювальний період. Під час аудіо-діалогу з громадянами голова Охтирської районної державної адміністрації  надав змістовні  роз’яснення, відповівши на усі поставлені запитання.

ПРОВЕДЕНО ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН В ОХТИРСЬКІЙ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Голова райдержадміністрації Леонід КЛИЗУБ провів засідання постійно діючої комісії  при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, під час якого заслухано стан роботи зі зверненнями громадян у службі у справах дітей  Охтирської районної державної адміністрації у 2021 році та розглянуто питання громадянки Б., яка звернулася на особистому прийомі до очільника району

За результатами розгляду прийнято протокольне доручення, яке є обов’язковим для виконання відповідальних працівників адміністрації.