Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

  Інформацію оновлено 12.05.2020

 

 

При  Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань:0-800-301-501. Час роботи з 8:00 до 18:00.

 При Охтирській районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань: (05446) 2 21 50Час роботи з 8:00 до 16:00 у робочі дні.

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації          


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 17.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефонами: 2-21-50       

    В Охтирській районній державній адміністрації  працюють телефони:

    телефон «гарячої лінії» - 2-21-50

    телефон «Довіри» - 2-21-50 (контактна особа – Шандиба Валентина Іванівна)

    понеділок – четвер з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

    пятниця з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00

АЛЛА СЕМЕНЕНКО: ПРОВЕДЕНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОНАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ ГОЛІВ ОБЛАСНОЇ ТА РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНИХ АД-МІНІСТРАЦІЙ ТА СТАНУ РОБОТИ З РЕАГУВАННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН, ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ВИЗНАЧИТИ ПОКАЗНИКИ ВИКО-НАВСЬКОЇ ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ

Про  стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених розпорядженнями та дорученнями голів Сумської обласної та Охтирської районної державних адміністрацій та роботи зі зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації за підсумками січня-серпня 2020 року йшлося під час апаратної наради при голові райдержадміністрації

За словами завідувача сектору контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації Алли Семененко до райдержадміністрації на виконання надійшло 102 розпорядження голови облдержадміністрації. 

В УМОВАХ КАРАНТИНУ ОХТИРСЬКА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯ ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ НАД ВИРІШЕННЯМ НАГАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ГРОМАДЯН

Відбувся особистий прийом громадян тимчасово виконуючої обов’язки голови Охтирської райдержадміністрації Наталією Окрайченко, до якої із своїми проблемами звернулися жителі Охтирського району. Порушувалися питання, які стосуються реалізації прав і свобод громадян

Наталія Окрайченко  вислухавши громадян,  взяла під особистий контроль вирішення порушених питань та надала доручення працівникам відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації щодо їх оперативного опрацювання та остаточного вирішення.

В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА ГРОМАДЯН НА ПИСЬМОВЕ ЗВЕРНЕННЯ ТА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ТА ОДЕРЖАННЯ ОБҐРУНТОВАНОЇ ВІДПОВІДІ

Про  результати розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян протягом серпня розповіла завідувач сектору контролю та звернень громадян Алла Семененко

"Слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян",-сказала Алла Юріївна.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВСЕБІЧНОГО РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ПОРУШЕНИХ У НИХ ПРОБЛЕМ, ОПЕРАТИВНЕ ЇХ ВИРІШЕННЯ Є ОДНИМ ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ ЗАВДАНЬ ДІЯЛЬНОСТІ АДМІНІСТРАЦІЇ

Тимчасово виконуючою обов’язки голови райдержадміністрації Наталією Окрайченко проведено засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

Під час засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян заслухано звіт начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації про результати роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2020 року. 

Більше статей...

  1. НАТАЛІЯ ОКРАЙЧЕНКО: ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН Є НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНОЮ ФОРМОЮ РОБОТИ ОРГАНУ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ З НАСЕЛЕННЯМ
  2. СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР В УМОВАХ КАРАНТИНУ ПРОДОВЖУЄ ПРАЦЮВАТИ, АЛЕ ПРОСИТЬ ГРОМАДЯН УНИКАТИ ОСОБИСТОГО ВІДВІДУВАННЯ
  3. ЯКІСНИЙ РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ТА СВОЄЧАСНЕ НАДАННЯ ВІДПОВІДЕЙ НА НИХ – ЦЕ МОМЕНТИ, ЯКИМ ПРИДІЛЯЄТЬСЯ ПОСТІЙНА УВАГА В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  4. У СУМСЬКОМУ ОБЛАСНОМУ ЛАБОРАТОРНОМУ ЦЕНТРІ МОЗ УКРАЇНИ ПРАЦЮЄ ГАРЯЧА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ COVID-19
  5. ВЛАДА НА МІСЦЯХ МАЄ БУТИ УВАЖНІШОЮ ДО ПРОБЛЕМ ЛЮДЕЙ
  6. ВАЛЕРІЙ ПАВЛЮК: РЕАЛІЗАЦІЯ ГРОМАДЯНАМИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА НА ЗВЕРНЕННЯ Є АКТУАЛЬНИМ ПИТАННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  7. НАДІЯ ПИТКОВА: У І КВАРТАЛІ 2019 РОКУ УПРАВЛІННЯМ АЕРА ТА ЖКГ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ БУЛО РОЗГЛЯНУТО 34 ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
  8. ЗА 9 МІСЯЦІВ 2018 РОКУ ДО РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАДІЙШЛО 243 ЗВЕРНЕННЯ
  9. ВІДБУВСЯ ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ЗАСТУПНИКА ГОЛОВИ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
  10. ЗАСТУПНИК ГУБЕРНАТОРА ПРОВЕЛА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН