Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ВАЛЕРІЙ ПАВЛЮК: РЕАЛІЗАЦІЯ ГРОМАДЯНАМИ КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА НА ЗВЕРНЕННЯ Є АКТУАЛЬНИМ ПИТАННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Сьогодні, під час проведення апаратної наради при голові райдержадміністрації, яку провів керівник апарату Володимир Гуць, начальник УСЗН райдержадміністрації Валерій Павлюк звітував про роботу управління зі зверненнями громадян за результатами І півріччя 2019 року

За його словами  протягом І півріччя 2019 року від жителів Охтирського району на телефонну «гарячу лінію» Сумського обласного контактного центру надійшло 4 звернення та 71 звернення - на Урядову гарячу лінію. 

Всі звернення були ретельно розглянуті спеціалістами управління та надані вичерпні роз’яснення, заявники були проінформовані в установлені терміни. Надійшло 3 письмових звернення в яких порушувались питання: щодо надання матеріальної допомоги, щодо акту обстеження матеріально-побутових умов сім'ї, щодо видачі довідки для призначення пенсії.

З метою здійснення виїзного обслуговування населення при управлінні соціального захисту населення з травня 2012 року створено «мобільний соціальний офіс», основними завданнями якого є підвищення рівня інформованості населення про заходи соціального захисту, які передбачені діючим законодавством та надання соціальної підтримки шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання. Протягом звітного періоду було здійснено 25 виїздів в населені пункти Охтирського району та надано роз’яснення з різних питань 200 особам.

Зважаючи на актуальність та значимість питань соціальної підтримки учасників операції об’єднаних сил створено районний центр надання допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, якій розташований в управлінні соціального захисту населення. Центр відповідно до покладених на нього завдань: надає інформаційно-консультативну допомогу та сприяє учасникам ООС щодо: отримання пільг та соціальних гарантій, реабілітації, адаптації, працевлаштування, професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, інших питань соціального захисту, веде реєстр учасників ООС, які звернулися до Центру. В Центрі протягом І півріччя 2019 року зареєстровано - 69 звернень учасників ООС. Вирішені повністю питання щодо забезпечення твердим паливом, надання пільг тощо.