Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

  Інформацію оновлено 12.05.2020

 

 

При  Сумській обласній державній адміністрації працює безкоштовна «гаряча лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань:0-800-301-501. Час роботи з 8:00 до 18:00.

 При Охтирській районній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань: (05446) 2 21 50Час роботи з 8:00 до 16:00 у робочі дні.

 

               АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ


Як подати електронне звернення до Охтирської районної державної адміністрації          


Організація роботи із зверненнями громадян в Охтирській районній державній адміністрації та проведення особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації покладена на  спеціаліста сектору контролю та звернень громадян апарату Охтирської районної державної адміністрації (каб. № 15)


  • Щоденно надання консультативних послуг населенню в Охтирській районній державній адміністрації  проводиться у робочі дні з 08.00 до 17.00  з перервою на обід з 12.00 до 13.00. каб.№ 15. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

    З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

    Консультації  також можна отримати за телефонами: 2-21-50       

    В Охтирській районній державній адміністрації  працюють телефони:

    телефон «гарячої лінії» - 2-21-50

    телефон «Довіри» - 2-21-50 (контактна особа – Шандиба Валентина Іванівна)

    понеділок – четвер з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00

    пятниця з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00