Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН - ОСОБЛИВА УВАГА

Недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян

Таке доручення дала т.в.о. голови райдержадміністрації Наталія Окрайченко керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату, виконавчим комітетам селищної та сільських рад за підсумками розгляду питання щодо роботи  зі зверненнями громадян в органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування  району у  2015 році на сьогоднішньому засіданні колегії.

«Ні порушень термінів, установлених законодавством, ні безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, ні проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не повинно бути», - зазначила посадовець.

Довідково. У 2015 році від жителів Охтирського району та інших регіонів України до райдержадміністрації надійшло 255 звернень, із них: 189 - через Сумський обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію, 6 - із Сумської обласної державної адміністрації (у тому числі 3 - через вищі органи влади), 9 - отримано поштою та 51 під час прийому громадян. З них: 139 (54,5%) вирішено, 111 (43,5 %) роз’яснено  та 5 (2%) залишено на довгостроковому контролі.

Що стосується всіх звернень які надійшли до райдержадміністрації, так і до органів місцевого самоврядування маємо наступні дані: у 2015 року їх надійшло та розглянуто 908 , що на 128 більше, у порівнянні з 2014 роком (780).