Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗА 9 МІСЯЦІВ 2018 РОКУ ДО РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ НАДІЙШЛО 243 ЗВЕРНЕННЯ

Про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року, сьогодні під час апаратної наради доповіла провідний спеціаліст відділу документообігу та контролю Валентина Шандиба

За її словами середній термін розгляду звернень, на які надано роз’яснення та які не потребували додаткового вивчення  - 7 днів.

Серед питань, порушених у зверненнях громадян, головне місце займають питання, що стосуються соціального захисту населення - 30 (30,3 %), комунального господарства – 19 (19,2%),  аграрної політики і земельних відносин – 15 (15,2 %).

Ведеться робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності Охтирської районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району. В Охтирській районній державній адміністрації започаткована така процедура контролю за результатами розгляду звернень, як зворотний зв'язок, це коли в телефонному режимі перевіряється ступінь задоволення піднятого заявником питання.