Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ВІДКРИТО «ГАРЯЧУ ЛІНІЮ» ДЛЯ РОДИЧІВ УЧАСНИКІВ АТО (2)

 

За дорученням президента України Петра Порошенко відкрито «гарячу телефонну лінію» для родичів учасників антитерористичної операції.

За телефонним номером (044) 255-69-55 щоденно з 8-ї до 20-ї години консультанти надаватимуть інформацію про солдатів, які захищають Батьківщину.

Інформація на «гарячій лінії» оновлюється двічі на добу.

СТВОРЕНО РОБОЧУ ГРУПУ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИЗВОЛЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ, ЯКИХ НЕЗАКОННО УТРИМУЮТЬ НЕЗАКОННІ ЗБРОЙНІ ФОРМУВАННЯ (2)

 

У Міністерстві оборони України під керівництвом заступника Міністра оборони України — керівника апарату створено робочу групу щодо організації визволення військовослужбовців Збройних Сил України, яких незаконно утримують незаконні збройні формування.

Для організації взаємодії з родичами військовослужбовців та громадськими організаціями щодо обміну наявною інформацією про затриманих військовослужбовців працюють контактні телефони посадових осіб робочої групи:

ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН – ОСОБЛИВА УВАГА!

 

Стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації за І півріччя цього року  розглянуто на  сьогоднішній апаратній нараді.

За інформацією начальника управління Валерія Павлюка до управління надійшло одне письмове звернення щодо призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, через гарячу урядову лінію - 15 звернень. На особистий прийом громадян звернулося 50 осіб, а за звітний період спеціалістами управління прийнято 138 осіб.

О.Г.КІСІЛЬ: «ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТІВ – ЦЕ ІНДИКАТОР, ЯКИЙ ДОЗВОЛЯЄ ОЦІНИТИ ЯКІСТЬ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЄТЬСЯ НАШИМ ТОВАРИСТВОМ»

Директор філії Охтирський РЕМ Олексій Кісіль виступив на апаратній нараді з доповіддю про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2014 року.

Олексій Григорович проінформував присутніх, що за 6 місяців до них надійшло 5 звернень громадян. З них: виконано – 2, 3 – знаходяться в роботі.

 По завершенню своєї доповіді Олексій Кісіль зазначив про важливість роботи із зверненнями громадян: «Адже це один з інструментів зворотного зв’язку, що дозволяє удосконалювати наш сервіс».

ВЛАДА ОХТИРЩИНИ ВИРІШУЄ ПРОБЛЕМИ, ЗАЗНАЧЕНІ У ЗВЕРНЕНЯХ ГРОМАДЯН

Сьогодні відбулося засідання постійно діючої комісії по розгляду звернень громадян, яке пройшло в Лантратівській сільській раді.

На засіданні комісії було розглянуто звернення жительки  села Лантратівка щодо питання благоустрою колодязю.

Рішенням комісії було вирішено запропонувати сусідам прийняти необхідні міри по відведенню талих вод повз колодязя.