Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон № 1774-VIII від 06.12.2016 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до МІНІМАЛЬНОГО ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

 

Центр надання адміністративних послуг

Набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги» від 07.10.2012 року, яким передбачено, що з 01.01.2013 року підприємництво, установи, організації надаватимуть адміністративні послуги виключно через Центр надання адміністративних послуг (п. 7, ст. 30 Закону України «Про адміністративні послуги»)

м. Охтирка, вул. Київська, 1, тел. 4-28-06 
тел. 2-46-35 (з питань земельних відносин)


Графік роботи

центру надання адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації

Дні тижня

Час роботи

Понеділок

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Вівторок

  8.00 – 20.00 без перерви на обід

Середа

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Четвер

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

П’ятниця

   8.00 – 16.00 без перерви на обід

Субота

вихідний

Неділя

вихідний


Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:

 


Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»


 Учасникам АТО та членам їх сімей адміністративні послуги надаються ПОЗАЧЕРГОВО.

 

УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

16 листопада Уряд схвалив Концепцію розвитку системи надання електронних послуг

Метою Концепції є визначення напрямів, механізмів і строків формування ефективної системи надання електронних послуг в Україні для задоволення інтересів фізичних та юридичних осіб через розвиток і підтримку доступних та прозорих, безпечних та не корупційних, найменш затратних, швидких та зручних електронних послуг.

ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» на Охтирський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги покладено повноваження, які стосуються прийому заяв громадян щодо реєстрації громадських організацій та видачі відповідних свідоцтв. 

ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ

Охтирська районна державна адміністрація доводить до відома, що адміністративна  послуга  з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об’єктів державної власності надається Фондом державного майна України. 

Більше статей...

  1. ОГОЛОШЕННЯ
  2. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  3. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  4. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  5. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
  6. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
  7. ВИДІЛЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ) В НАТУРІ (НА МІСЦЕВОСТІ)
  8. УВАГА! ЗМІНИ В НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  9. ВІДТЕПЕР ПАСПОРТИ ВИДАВАТИМУТЬ У ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  10. ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА ТЕХНІЧНІ КАРТКИ