Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Центр надання адміністративних послуг

Набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги» від 07.10.2012 року, яким передбачено, що з 01.01.2013 року підприємництво, установи, організації надаватимуть адміністративні послуги виключно через Центр надання адміністративних послуг (п. 7, ст. 30 Закону України «Про адміністративні послуги»)

м. Охтирка, вул. Київська, 1, тел. 4-28-06 
тел. 2-46-35 (з питань земельних відносин)


Графік роботи

центру надання адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації

Дні тижня

Час роботи

Понеділок

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Вівторок

  8.00 – 20.00 без перерви на обід

Середа

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Четвер

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

П’ятниця

   8.00 – 16.00 без перерви на обід

Субота

вихідний

Неділя

вихідний


Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:

 


Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»


 Учасникам АТО та членам їх сімей адміністративні послуги надаються ПОЗАЧЕРГОВО.

Адміністративні послуги з земельних питань

 

УРЯД ВНІС ЗМІНИ У ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У ФОРМІ ID-КАРТКИ

Відтепер українці вільно зможуть обмінювати старі паспорти на ID-картки

3 жовтня 2018 року, на засіданні Кабінету Міністрів України було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України».

ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Відділ здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів відділу.

На сьогоднішній день громадяни мають змогу отримати через відділ надання адміністративних послуг, такі адміністративні послуги, як :

 

ПОСЛУГА З ВКЛЕЮВАННЯ ФОТОКАРТКИ ДО ПАСПОРТА-КНИЖЕЧКИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 25- ТА 45-РІЧНОГО ВІКУ Є ДОСТУПНОЮ

З 17 квітня визнано таким, що втратив чинність наказ МВС, який затверджував Порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року

 Зазначене рішення прийнято в рамках реформування системи документування та із врахуванням того, що паспорт громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року вже тривалий час не видається у жодному підрозділі міграційної служби.

ЗМІНИ РОЗМІРУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ

З 1 січня 2018 року змінився розмір адміністративного збору за надання послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу

Зокрема, нові розцінки діятимуть для проведення державної реєстрації прав, реєстраційної дії, або запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Більше статей...

  1. ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ
  2. З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
  3. УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ
  4. ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
  5. ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ
  6. ОГОЛОШЕННЯ
  7. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  8. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  9. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  10. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ