Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Центр надання адміністративних послуг

Набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги» від 07.10.2012 року, яким передбачено, що з 01.01.2013 року підприємництво, установи, організації надаватимуть адміністративні послуги виключно через Центр надання адміністративних послуг (п. 7, ст. 30 Закону України «Про адміністративні послуги»)

м. Охтирка, вул. Київська, 1, тел. 4-28-06 
тел. 2-46-35 (з питань земельних відносин)


Графік роботи

центру надання адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації

Дні тижня

Час роботи

Понеділок

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Вівторок

  8.00 – 20.00 без перерви на обід

Середа

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Четвер

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

П’ятниця

   8.00 – 16.00 без перерви на обід

Субота

вихідний

Неділя

вихідний


Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:

 


Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»


 Учасникам АТО та членам їх сімей адміністративні послуги надаються ПОЗАЧЕРГОВО.

 

 

В УКРАЇНІ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА ОКРЕМІ МІГРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ

Управління Державної міграційної служби України в Сумській області повідомляє про зміну у законодавстві щодо розміру адміністративного збору за певні послуги у сфері міграції, що набирають чинності з 1 липня 2019 року

Зокрема, це стосується оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обміну паспорта громадянина України (у формі картки), крім оформлення паспорта громадянина України вперше: з дня оформлення заяви-анкети у строк не пізніше ніж через 20 робочих днів – 345 грн. (у терміновому порядку, у строк не пізніше ніж через 10 робочих днів – 471 грн).

ЗАПРОВАДЖЕНО НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС ДМС

Відтепер у популярних месенджерах Viber та Telegram в інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає Державна міграційна служба України, – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.

Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу Міграційної служби максимально прозорою, адже за умови використання 

ЗАЯВКИ ВІД 13 ОТГ ТА МІСТ СУМЩИНИ ПОПЕРЕДНЬО ВІДІБРАНО ДО УЧАСТІ У РАУНДІ 3 ФАЗИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ «U-LEAD З ЄВРОПОЮ» ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЦНАПІВ

Більше 300 заявок з 22 областей України подано до участі у раунді 3 фази впровадження програми «U-LEAD з Європою», напрям з покращення якості надання адмінпослуг для населення

До 28 лютого Комісія з оцінювання заявок у складі представників Мінрегіону, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, SIDA (Шведське Агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку) та представників Програми визначить до 150 громад, які будуть відвідані експертами Програми.

УРЯД СХВАЛИВ ЗАКОНОПРОЕКТ Є-МАЛЯТКО 9-В-1

Кабінет Міністрів України підтримав законопроект Мін’юсту, який надасть можливість батькам новонароджених під час державної реєстрації народження малюка отримати комплекс необхідних послуг, подавши лише одну заявку.

Пакет сервісів під умовною назвою «Електронне малятко» – це:

-       реєстрація місця проживання малюка;

-       призначення допомоги при народженні дитини;