Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон № 1774-VIII від 06.12.2016 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до МІНІМАЛЬНОГО ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

 

Центр надання адміністративних послуг

Набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги» від 07.10.2012 року, яким передбачено, що з 01.01.2013 року підприємництво, установи, організації надаватимуть адміністративні послуги виключно через Центр надання адміністративних послуг (п. 7, ст. 30 Закону України «Про адміністративні послуги»)

м. Охтирка, вул. Київська, 1, тел. 4-28-06 
тел. 2-46-35 (з питань земельних відносин)


Графік роботи

центру надання адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації

Дні тижня

Час роботи

Понеділок

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Вівторок

  8.00 – 20.00 без перерви на обід

Середа

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Четвер

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

П’ятниця

   8.00 – 16.00 без перерви на обід

Субота

вихідний

Неділя

вихідний


Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:

 


Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»


 Учасникам АТО та членам їх сімей адміністративні послуги надаються ПОЗАЧЕРГОВО.

 

З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для працездатних осіб,встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень. 

УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

16 листопада Уряд схвалив Концепцію розвитку системи надання електронних послуг

Метою Концепції є визначення напрямів, механізмів і строків формування ефективної системи надання електронних послуг в Україні для задоволення інтересів фізичних та юридичних осіб через розвиток і підтримку доступних та прозорих, безпечних та не корупційних, найменш затратних, швидких та зручних електронних послуг.

Більше статей...

  1. ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
  2. ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ
  3. ОГОЛОШЕННЯ
  4. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  5. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  6. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  7. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
  8. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
  9. ВИДІЛЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ) В НАТУРІ (НА МІСЦЕВОСТІ)
  10. УВАГА! ЗМІНИ В НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ