Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Центр надання адміністративних послуг

Набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги» від 07.10.2012 року, яким передбачено, що з 01.01.2013 року підприємництво, установи, організації надаватимуть адміністративні послуги виключно через Центр надання адміністративних послуг (п. 7, ст. 30 Закону України «Про адміністративні послуги»)

м. Охтирка, вул. Київська, 1, тел. 4-28-06 
тел. 2-46-35 (з питань земельних відносин)


Графік роботи

центру надання адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації

Дні тижня

Час роботи

Понеділок

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Вівторок

  8.00 – 20.00 без перерви на обід

Середа

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

Четвер

  8.00 – 17.15 без перерви на обід

П’ятниця

   8.00 – 16.00 без перерви на обід

Субота

вихідний

Неділя

вихідний


Розпорядження голови Охтирської районної державної адміністрації:

 


Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»


 Учасникам АТО та членам їх сімей адміністративні послуги надаються ПОЗАЧЕРГОВО.

 

Адміністративні послуги з земельних питань

 

ПОСЛУГА З ВКЛЕЮВАННЯ ФОТОКАРТКИ ДО ПАСПОРТА-КНИЖЕЧКИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 25- ТА 45-РІЧНОГО ВІКУ Є ДОСТУПНОЮ

З 17 квітня визнано таким, що втратив чинність наказ МВС, який затверджував Порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року

 Зазначене рішення прийнято в рамках реформування системи документування та із врахуванням того, що паспорт громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року вже тривалий час не видається у жодному підрозділі міграційної служби.

ЗМІНИ РОЗМІРУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ

З 1 січня 2018 року змінився розмір адміністративного збору за надання послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу

Зокрема, нові розцінки діятимуть для проведення державної реєстрації прав, реєстраційної дії, або запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон № 1774-VIII від 06.12.2016 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до МІНІМАЛЬНОГО ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

 

Більше статей...

  1. З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
  2. УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ
  3. ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
  4. ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ
  5. ОГОЛОШЕННЯ
  6. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  7. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  8. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  9. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
  10. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ