Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ

Відділ надання адміністративних послуг Охтирської райдержадміністрації здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністраторів Центру

Про це повідомила в.о. начальника відділу Лілія Горобець під час апаратної наради.

Основним завданням Центру є організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень та спрощення процедури отримання послуг та поліпшення їх якості надання.  

В цілому, через ЦНАП надають послуги 7 суб’єктів надання адміністративних послуг : управління соціального захисту населення, служба у справах дітей, відділ містобудування та архітектури, управління державної міграційної служби в Сумській області, управління Держгеокадастру в Охтирському районі Сумської області, Державної служби з надзвичайних ситуацій та Державна санепідемстанція.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду і видачі адміністративних послуг та документів дозвільного характеру. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг та місцевих дозвільних органів.

За інформацією в.о. начальника ЦНАПу  громадяни мають змогу отримати через центр надання адміністративних послуг, наступні послуги:

- оформлення та видача паспорта громадянина України у зв’язку з досягненням віку та зміною прізвища, у разі обміну, замість пошкодженого, втраченого;

- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 та 45 річного віку;

- реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання;

- отримання довідки про реєстрацію місця проживання;

- отримання дозволу на виготовлення та затвердження технічної документації;

- внесення змін до розпорядження;

- видача дублікату сертифікату взамін загубленого;

- надання витягу з Державного земельного кадастру;

- видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;

-  видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

-  видача та подовження строку дії посвідчення батьків/дітей багатодітної сім’ї;

-  надання дозволу на вчинення правочину;

-  призначення опікуна;

-  розміщення рекламних щитів.

Протягом І півріччя відділом надання адміністративних послуг було надано 4708 адмінпослуг, з них на 206 питань було надано відмову.

На даний час, Центр працює у повному режимі відповідно до вимог Закону України. Із прийняттям змін до законодавства України стосовно надання адміністративних послуг, очікується в жовтні, що в приміщенні ЦНАПу надаватимуться послуги реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Таким чином жителі матимуть змогу отримувати всі адміністративні послуги в одному місці.