Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Відділ здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів відділу.

На сьогоднішній день громадяни мають змогу отримати через відділ надання адміністративних послуг, такі адміністративні послуги, як :

 

вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25 та 45 річного віку;

- отримання дозволу на виготовлення та затвердження технічної документації;

- внесення змін в розпорядження;

- надання витягу з Державного земельного кадастру

- видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями;

- видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

- видача та подовження строку дії посвідчення батьків/дітей багатодітної сім’ї;

- надання дозволу на вчинення правочину;

- призначення опікуна;

- державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

- реєстрація іншого речового права

- внесення змін до сертифікату на право на земельну частку (пай).

         Протягом І півріччя 2018 року  відділом надання  адміністративних послуг апарату Охтирської районної державної адміністрації було надано 3240 адміністративних послуг за аналогічний період минулого року було надано 1654 адміністративних послуг, що на 1586 адміністративних послуг більше.