Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ПРО РОБОТУ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Відділ здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів відділу.

На сьогоднішній день громадяни мають змогу отримати через відділ надання адміністративних послуг, такі адміністративні послуги, як :

 

ПОСЛУГА З ВКЛЕЮВАННЯ ФОТОКАРТКИ ДО ПАСПОРТА-КНИЖЕЧКИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 25- ТА 45-РІЧНОГО ВІКУ Є ДОСТУПНОЮ

З 17 квітня визнано таким, що втратив чинність наказ МВС, який затверджував Порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року

 Зазначене рішення прийнято в рамках реформування системи документування та із врахуванням того, що паспорт громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року вже тривалий час не видається у жодному підрозділі міграційної служби.

ЗМІНИ РОЗМІРУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ

З 1 січня 2018 року змінився розмір адміністративного збору за надання послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу

Зокрема, нові розцінки діятимуть для проведення державної реєстрації прав, реєстраційної дії, або запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон № 1774-VIII від 06.12.2016 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до МІНІМАЛЬНОГО ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

 

З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для працездатних осіб,встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень. 

Більше статей...

  1. УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ
  2. ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
  3. ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ
  4. ОГОЛОШЕННЯ
  5. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  6. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  7. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  8. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
  9. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
  10. ВИДІЛЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ) В НАТУРІ (НА МІСЦЕВОСТІ)