Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ЗМІНИ РОЗМІРУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ЗА НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ

З 1 січня 2018 року змінився розмір адміністративного збору за надання послуг у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу

Зокрема, нові розцінки діятимуть для проведення державної реєстрації прав, реєстраційної дії, або запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ АПАРАТУ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПОВІДОМЛЯЄ

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон № 1774-VIII від 06.12.2016 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до МІНІМАЛЬНОГО ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

 

З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для працездатних осіб,встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень. 

УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

16 листопада Уряд схвалив Концепцію розвитку системи надання електронних послуг

Метою Концепції є визначення напрямів, механізмів і строків формування ефективної системи надання електронних послуг в Україні для задоволення інтересів фізичних та юридичних осіб через розвиток і підтримку доступних та прозорих, безпечних та не корупційних, найменш затратних, швидких та зручних електронних послуг.

ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» на Охтирський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги покладено повноваження, які стосуються прийому заяв громадян щодо реєстрації громадських організацій та видачі відповідних свідоцтв. 

Більше статей...

  1. ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ
  2. ОГОЛОШЕННЯ
  3. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  4. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  5. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  6. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
  7. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
  8. ВИДІЛЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ) В НАТУРІ (НА МІСЦЕВОСТІ)
  9. УВАГА! ЗМІНИ В НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  10. ВІДТЕПЕР ПАСПОРТИ ВИДАВАТИМУТЬ У ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ