Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

З 1 СІЧНЯ 2018 РОКУ ЗМІНИВСЯ РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для працездатних осіб,встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень. 

УРЯД СХВАЛИВ КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ

16 листопада Уряд схвалив Концепцію розвитку системи надання електронних послуг

Метою Концепції є визначення напрямів, механізмів і строків формування ефективної системи надання електронних послуг в Україні для задоволення інтересів фізичних та юридичних осіб через розвиток і підтримку доступних та прозорих, безпечних та не корупційних, найменш затратних, швидких та зручних електронних послуг.

ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17 червня 2016 року №1717/5 «Про затвердження пілотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» на Охтирський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги покладено повноваження, які стосуються прийому заяв громадян щодо реєстрації громадських організацій та видачі відповідних свідоцтв. 

ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З РЕЄСТРУ

Охтирська районна державна адміністрація доводить до відома, що адміністративна  послуга  з надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об’єктів державної власності надається Фондом державного майна України. 

ОГОЛОШЕННЯ

ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧІ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 16-РІЧНОГО ВІКУ У ВИГЛЯДІ ID-КАРТКИ НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ОХТИРСЬКОГО МІСЬКОГО СЕКТОРУ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ЗА АДРЕСОЮ М. ОХТИРКА ВУЛ. ЖОВТНЕВА, 29 КАБІНЕТ 28 (ВІВТОРОК, СЕРЕДА, П'ЯТНИЦЯ)

ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ                14.00-16.00

ВИДАЧА ПАСПОРТІВ                   16.00-17.00

Більше статей...

  1. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  2. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ
  3. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ
  4. РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
  5. ВОЛОДИМИР ГУЦЬ: НАЛЕЖНА СПІВПРАЦЯ З ДЕРЖАВНИМИ ОРГАНАМИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСТУПНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
  6. ВИДІЛЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ) В НАТУРІ (НА МІСЦЕВОСТІ)
  7. УВАГА! ЗМІНИ В НАДАННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  8. ВІДТЕПЕР ПАСПОРТИ ВИДАВАТИМУТЬ У ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
  9. ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЧНІ ТА ТЕХНІЧНІ КАРТКИ