Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

ОГОЛОШЕННЯ

ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧІ ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ПО ДОСЯГНЕННЮ 16-РІЧНОГО ВІКУ У ВИГЛЯДІ ID-КАРТКИ НЕОБХІДНО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ОХТИРСЬКОГО МІСЬКОГО СЕКТОРУ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ЗА АДРЕСОЮ М. ОХТИРКА ВУЛ. ЖОВТНЕВА, 29 КАБІНЕТ 28 (ВІВТОРОК, СЕРЕДА, П'ЯТНИЦЯ)

ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ                14.00-16.00

ВИДАЧА ПАСПОРТІВ                   16.00-17.00

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З 07 ГРУДНЯ 2015 РОЗПОЧИНАЄ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ

 

 

Охтирська районна державна адміністрація повідомляє, що на виконання вимог статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади» Центр надання адміністративних послуг Охтирської районної державної адміністрації з 07 грудня 2015 розпочинає надавати адміністративні послуги у сфері державної реєстрації нерухомості, визначені пунктом 10 додатку до вищевказаного розпорядження, а саме:

- видача інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ З 21 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ РОЗПОЧИНАЄ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОСТІ

 

Звертаємо увагу на те, що на виконання вимог статті 9 Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади» з 21 жовтня 2015 року Центр надання адміністративних послуг Охтирської районної державної адміністрації надаватиме адміністративні послуги у сфері державної реєстрації нерухомості.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НАДАННЯ ЇХ У НАЙКОРОТШІ СТРОКИ

Відділ надання адміністративних послуг Охтирської райдержадміністрації здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністраторів Центру

Про це повідомила в.о. начальника відділу Лілія Горобець під час апаратної наради.

Основним завданням Центру є організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень та спрощення процедури отримання послуг та поліпшення їх якості надання.  

РОЗПОЧАЛИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Центр надання адміністративних послуг  Охтирської районної державної адміністрації інформує населення району про початок функціонування електронних сервісів Міністерства юстиції України з квітня 2015 року у частині реєстрації бізнесу відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 № 191-VІІІ.