Міськрайонна газета

Гордість Охтирщини

Веб-сторінки ліквідованих РДА

ЕЛЕКТРОННЕ ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДНОВЛЕНО

При керівнику апарату Охтирської районної державної адміністрації Ларисі ГРИГОРЕЦЬ, проведено нараду з державними службовцями апарату Охтирської районної державної адміністрації щодо відновлення електронного декларування

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції апарату Охтирської районної державної адміністрації Ольга ЗАГРЕБЕЛЬНА повідомила та роз’яснила державним службовцям, що 12 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану» від 20 вересня 2023 року № 3384-IX                              

Законом внесено ряд змін в нормативно-правові акти, у тому числі в Закон України «Про запобігання корупції». Відтепер щорічні декларації за 2021-2022 роки необхідно подати до 31 січня 2024 року, а за 2023 рік уже у звичний для всіх декларантів строк – до 31 березня 2024 року включно.Звернула увагу на те, що для низки осіб відтерміновано обов’язок подачі декларацій, їм потрібно буде це зробити не пізніше 90 днів після зміни умов, які надають право на відтермінування. Насамперед йдеться про військових, причетних до оборони країни, осіб, які перебувають на окупованих територіях або де ведуться активні бойові дії, тих хто перебуває на лікуванні внаслідок поранення тощо. Відтермінування стосується також членів сімей зазначених осіб.        Зазначила також, що у декларантів зараз є можливість перевірити дані в уже поданих деклараціях та за необхідності, виправити  їх, при цьому виправити можливо лише декларації, подані у період з 24 лютого 2022 року по 11 жовтня 2023. Для цього необхідно не пізніше 25 жовтня 2023 року звернутись до НАЗК з письмовим листом довільної форми, в якому зазначити:

  • ПІБ;
  • дату народження;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • яку або які декларації у вас є  потреба виправити, а також дату їх подання.

Зазначити, які саме дані необхідно змінити чи додати та долучати будь-які документи до такого листа не потрібно. Після цього, можна одноразово впродовж 30 днів з дня надання доступу подати виправлену декларацію. Про кінцеву дату подання виправленої декларації буде повідомлено в персональному електронному кабінеті Реєстру. Листи з цих питань, подані 26 жовтня 2023 року або пізніше, будуть залишені без розгляду. Письмові листи можна надсилати на електронну адресу НАЗК: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (сканована копія листа з підписом або лист підписаний кваліфікованим електронним підписом) або за адресою: вул.Миколи Міхновського, буд.28,м.Київ, 01103.
Наприкінці наради керівник апарату Охтирської районної державної адміністрації Лариса ГРИГОРЕЦЬ зазначила про необхідність подання декларацій державними службовцями Охтирської районної державної адміністрації в зазначені строки.

Роз’яснення стосовно декларування розміщені у Базі знань НАЗК.